خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خمینی شهر

هفته بسیج 70 عنوان برنامه در خمینی شهر اجرا می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خمینی شهر گفت: هفته بسیج تعداد 70 عنوان برنامه و حدود 965 برنامه در شهرستان خمینی شهر اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۶۸۳۳۰
|
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خمینی شهر سرهنگ پاسدار جواد فصیحی در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان خمینی شهر گفت: هفته بسیج امسال برنامه های متععد و متنوعی داریم و تعداد 70 عنوان برنامه و حدود 965 برنامه توسط پایگاه های مقاومت بسیج محلی و اقشار بسیج و گردان ها اجرا خواهد شد.

وی افزود: اگر در جنگ ترکیبی رسانه ها نقش خود را به خوبی ایفا کنند بسیاری از مشکلات حل می شود؛ یک رسانه و فعال رسانه ای که مدافع انقلاب اسلامی است باید به عنوان یک چریک رسانه ای عمل کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خمینی شهر تبیین کرد: چریک رسانه ای بودن الزاماتی دارد که اولین آن دشمن شناسی در ابعاد داخلی برای خودمان و بازگو کردن برای دیگران است؛ شناخت دشمن و پی بردن به اهداف و روش های دشمن در ضربه زدن و آگاهی از نقاط قوت و ضعف حریف و خودی لازم است؛ دومین الزام چریک رسانه ای این است که باید اهل مطالعه باشد و منابع مهم و معتبر و به روز داشته باشد؛ از روزنامه، سایت ها، مقالات و کتب و...

وی ادامه داد: سومین الزام چریک رسانه ای شناخت رسانه ها و قالب های رسانه های و کارکرد ها و موضع های اثر گذار در تمام ابعاد است؛ مسلط بودن به مبانی دینی و انقلاب اسلامی و دارای قدرت اقناع کنندگی چهارمین الزام چریک رسانه ای بودن است.

فصیحی گفت: از رسانه ها نقطه زنی در نبردهای رسانه ای، آینده پژوهی در رابطه با واکنش های بعدی دشمن، رصد و تحلیل توأمان و تصمیم های درست در زمان های درست، نباختن بازی در نبرد روایت ها و ارائه اولین روایت و زمان شناسی با توجه به مقتضیات را انتظار داریم.

وی اعلام کرد: همچنین با توجه به لزوم بزرگداشت خانواده شهدای عزیز در هفته بسیج تعداد 7 یادواره شهید و 2 یادواره آبروی محله در سطح شهرستان و تعداد 25 سرکشی از خانواده شهدا برنامه ریزی شده است.

سرهنگ پاسدار فصیحی گفت: 35 برنامه شاخص در شهرستان خمینی شهر داریم که شاخص ترین آن برنامه همایش و رژه اقتدار یگان های نمونه بسیج است که صبح روز 5 آذر ماه برگزار خواهد شد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خمینی شهر گفت: امسال شعار هفته بسیج «بسیج خدمتگزار ملت ایران»‌‏ است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها