خبرهای داغ:
استاندار گلستان :

فضای مجازی جایگاهی ویژه برای تبیین گفتمان هاست / رویداد ملی تولید محتوای بسیج مواجهه خلاقانه با جنگ شناختی دشمن است

دکتر زنگانه گفت: اگر میخواهیم در مقابل شبیخون دشمن حرفی برای گفتن داشته باشیم باید سبک مواجهه خود با جنگ رسانه ای را نوین ، پیشرفته و خلاقانه تر کنیم.
کد خبر: ۹۴۶۸۳۴۹
|
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱

فضای مجازی جایگاهی ویژه برای تبیین گفتمان هاست / رویداد ملی تولید محتوای بسیج مواجهه خلاقانه با جنگ شناختی دشمن است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ استاندار گلستان در آیین افتتاحیه چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج استان گفت: در دنیای امروز فناوری های نوین جایگاه ویژه ای دارند و استفاده از ظرفیت فضای مجازی نقشی کلیدی برای تبیین گفتمان ها در سطح جهان دارند.
وی افزود: دشمن در همین بستر یک جنگ شناختی پیچیده را شروع کرده است و قلمروی کشور ها دیگر صرفا مرز های جغرافیایی نیست و گاها میبینیم یک شبکه اجتماعی در دل خود یک جامعه فرامرزی ایجاد کرده و حکمرانی آن را برعهده دارد.
زنگانه خاطر نشان کرد: اگر میخواهیم در مقابل شبیخون دشمن حرفی برای گفتن داشته باشیم باید سبک مواجهه خود با جنگ رسانه ای را نوین ، پیشرفته و خلاقانه تر کنیم که رویداد دیجیتال تولید محتوای بسیج یکی از مصادیق آن است.
استاندار گلستان اظهار داشت: طبق آخرین آمار حدود ۳۰ میلیون گیمر در سطح کشور داریم یعنی نزدیک به دو سوم جمعیت کشور با بازی های دیجیتال سر و کار دارند اما محتوای مناسب و کافی برای این مخاطبین در سطح کشور وجود ندارد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار