خبرهای داغ:
‍ جانشین سپاه نینوا :

دشمن میخواهد به وسیله فضای مجازی به استعمار نوین خود ادامه دهد / آنچه تهدید قلمداد می شود را باید به فرصت تبدیل کرد

سرهنگ سید موسی حسینی گفت: نبود تولید محتوای مناسب و عدم درک درست رسانه ای می تواند منجر به انحراف و خطای محاسباتی در فضای مجازی شود.
کد خبر: ۹۴۶۸۳۵۳
|
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲

دشمن میخواهد به وسیله فضای مجازی به استعمار نوین خود ادامه دهد / آنچه تهدید قلمداد می شود را باید به فرصت تبدیل کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی در آیین افتتاحیه چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج استان گفت: فضای مجازی در دنیای امروز جزو لاینفک زندگی بشریت است که اسما مجازی است اما در اصل حقیقت است و لایه های اجتماعی را به خودش درگیر کرده است.
وی اظهار داشت: دشمنان ما از همین ابزار بهره برداری می کنند تا اراده خودشان را بر سرنوشت ملت ها تحمیل می کنند و به استعمار خود به شکلی نوین ادامه می دهند
جانشین سپاه نینوا اظهار داشت: بر اساس جمله ای ناب از شهید سلیمانی “ فرصتی که در دل تهدید ها وجود دارد در شرایط عادی نیست “ لذا آنچه که تهدید قلمداد می شود را باید به فرصت تبدیل کرد و با تولید محتوای مناسب در فضای مجازی به فعالیت پرداخت.
حسینی تصریح کرد: نبود تولید محتوای مناسب و عدم درک درست رسانه ای می تواند منجر به انحراف و خطای محاسباتی در فضای مجازی شود.
وی خاطر نشان کرد: امروز دشمن در ذهن جوانان ما دو ایران مجازی و حقیقی ترسیم کرده است و جوان ما با تولید محتوایی که دشمن به او نشان داده ایران حقیقی را نمیبیند و تبلور آن در حرکت های هیجانی و اقدامات او در کف خیابان نمایان می شود.
جانشین سپاه نینوا در پایان گفت: اگر بستر را برای جوانان ایجاد کنیم افق ما برای رویداد تولید محتوای سال آینده از ۲۶ گروه به به بالای ۵۰ گروه خواهد رسید.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار