خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا :

بسیج مستضعفین معجزه انقلاب اسلامی است / با تفکر بسیجی بدنبال محرومیت زدایی و پیشرفت استان گلستان هستیم

سرهنگ باقر رحمانی گفت: بسیج امروز در استان بدنبال این است که با کار جهادی و روحیه انقلابی محرومیت زدایی کند ، رشد و پیشرفت زیرساخت های گلستان را به سرمنزل برساند و نوکر مردم باشد.
کد خبر: ۹۴۶۸۳۵۴
|
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳

بسیج مستضعفین معجزه انقلاب اسلامی است / با تفکر بسیجی بدنبال محرومیت زدایی و پیشرفت استان گلستان هستیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار باقر رحمانی ؛ رییس ستاد گرامیداشت هفته بسیج سپاه گلستان در برنامه رادیویی مردم و مسیولین گفت: تشکیل بسیج مستضعفین یکی از معجزات انقلاب اسلامی با تدبیر و درایت بی نظیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بوده که امروز خدمتگزار مردم ایران اسلامی است.
وی اظهار داشت: بسیج صرفا یک تشکیلات نظامی نیست بلکه یک تفکر و آرمان مقدس بر اساس تعالیم مکتب وحی اسلام ناب محمدی است که طی ۴ دهه گذشته تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده و این عامل یکی از برکات بسیج مستضعفین است.
رحمانی افزود: امام خمینی (ره) در دهه ۶۰ با ظرفیت بسیج جنگ تحمیلی را مردمی کردند و آن را به دفاعی مقدس تبدیل نمودند تا ورق جنگ با بسیج به نفع ایران اسلامی برگردد.
معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا تصریح کرد: بسیج امروز در استان بدنبال این است که با کار جهادی و روحیه انقلابی محرومیت زدایی کند ، رشد و پیشرفت زیرساخت های گلستان را به سرمنزل برساند و نوکر مردم باشد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها