خبرهای داغ:
گرامیداشت روز حماسه و ایثار مردم اصفهان

گرامیداشت روز ۲۵ آبان روزحماسه و ایثار مردم اصفهان در پارک شهدای گمنام شهر زیار

به مناسبت روزحماسه وایثار اصفهان در پارک شهدای گمنام شهر زیار مراسمی با حضور 170 نفر از بسیجیان و عموم مردم برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۸۳۹۸
|
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اصفهان:به همت بسیجیان حوزه مقاومت بسیج  حضرت صدیقه طاهره(سلام الله علیها) بمناسبت روزحماسه وایثار اصفهان در پارک شهدای گمنام شهر زیار مراسم گرامیداشت روز ۲۵ آبان با حضور ۱۷۰ نفر از بسیجیان این حوزه و عموم مردم منطقه کرارج وبرآن جنوبی با سخنرانی استاد مشتاقی برگزار شد.
در این مراسم ایشان بیان داشتند: در عملیات محرم ۱۲۵۰ نفر فقط از استان اصفهان شهید شدند که ۳۷۰ نفر آنها در یک روز مثل همین روز یعنی ۲۵ آبان ۶۱ تشییع شدند. علاوه بر سیل بسیار استقبال کنندگان تعداد شهدا نیز به قدری بود که گلستان شهدا ظرفیت این تعداد شهید را نداشت و ساختمان های اطراف زمین خریداری یا اهدا به گلستان شهدا گردید.
ایشان پس از تبیین روز ۲۵ آبان با یک سوال صحبت خود را ادامه دادند: چه میشود که نوجوان آن روز برای عشق به رهبر و وطن به جبهه های نبرد میرود و جان خودش را تقدیم وطن میکند،اما نوجوان امروز به خیابان آمده و به نماد های وطنش بی احترامی میکند ؟

در اغتشاشات اخیر نزدیک هزار نفر دستگیر شدند میانگین سنی زیر ۲۰سال که ۸۰درصد آنها دچار مشکلات اخلاقی بودند هیچ کدام به خاطر مشکلات اقتصادی وفقر بیرون نیامده بودند این آشوبها با پروژه انقلاب جنسی که دشمن برای آن بسیار هزینه کرده بود وبا هر ترفندی میخواهد جوانها را به خیابان بکشد وسپس سند ۲۰:۳۰را اجرا کنند ماباید جوانهایمان را جذب وقانع کنیم. اگر خانواده برای جوانش وقت بگذارد وبا او دوست شود دیگر در خیابان وفضای مجازی کسی نمی‌تواند او را جذب کند حواسمان باشد دشمن با ترفند های مختلف وجذاب دارد جوان ما را گمراه میکند این دلیل کم کاری ما است که نتوانسته ایم جوانان را هرچند بد در گروه های مختلف نگه داریم.

در پایان مراسم تعدادی از بسیجیان حاضر در جلسه به صورت داوطلبانه اقدام به رنگ آمیزی قبور شهدا کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار