معاون فرهنگی سپاه تهران بزرگ در رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ:

رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ در مسیر جهاد تبیین حرکت می کند

روح الله نوبخت گفت: حضور جوانان در این رویداد ثابت می کند که آن ها دغدغه دارند و به مسائل مهم روز آگاهند و در راستای همان موضوعات تولید محتوا خواهند کرد.
کد خبر: ۹۴۶۸۴۴۴
|
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱
رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ در مسیر جهاد تبیین حرکت می کند  

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، روح الله نوبخت معاون فرهنگی سپاه تهران بزرگ با حضور در محل برگزاری چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ گفت: مخاطبان امروز ما عموما جوانان و نوجوانان هستند که به شدت ذهن تصویری و تحت تاثیر و پرورش یافته فضای رسانه ای دارند و این فضا را نمی توان رها کرد.

وی با تاکید بر تاثیر فضای مجازی و رسانه ای بر ارتباطات و رفتار جوانان و تفاوت آن ها با نسل های قبل‌تر بیان کرد: در صحنه ی جنگ نرم پیروز میدان آن شخصی است که تولیدات متناسب با نیاز مخاطب داشته باشد که اثرگذاری و قدرت نفوذ آن بیشتر بوده و مورد پسند و در دسترس عموم باشد.

نوبخت با اشاره به درخشش بسیج در همه‌ی عرصه ها خصوصا عرصه هنری و رسانه ای ادامه داد: این رویداد در واقع برآمده از نسل تربیت یافته جنگ نرم است و این جوانان در واقع افسران و سربازان جنگ نرم هستند که تربیت یافته تفکر و مکتب انقلابی‌اند.

وی افزود: امروزه لازمه پیروزی مجهز و مسلح شدن به انواع آثار تولیدات و سلاح های جنگ نرم مانند نرم افزارهای تلفن همراه و بازی های رایانه ای است که یکی از پر استقبال ترین برنامه هاست.

معاون فرهنگی سپاه تهران بزرگ اظهار داشت: برخی از کشورها تولیدات رسانه ایشان برابری می کند با درآمد نفتی ما و حتی گاها از جوانان برنامه نویس‌ ما برای پیشبرد اهداف خود بهره می‌برند.

وی تصریح کرد: این رویداد از دل هوشمندی و تدبیر مرکز فضای مجازی بسیج که سال ها برای آن تلاش و مجاهدت شده است بوجود آمده است.

روح الله نوبخت ادامه داد: هم اکنون جوانان در جنگ نرم در صحن‌های مختلف برای امری خیر رقابیتی سالم می کنند.

وی با اشاره به موضوعات تولیدات در این رویداد عنوان کرد: حضور جوانان در این رویداد ثابت می کند که آنها دغدغه دارند و به مسائل مهم روز آگاهند و در راستای همان موضوعات تولید محتوا کرده و با تولیدات خود عموم مردم بویژه جوانان و نوجوانان را با حقایق ایران اسلامی و انقلاب اسلامی اگاه خواهند کرد، در واقع مشت محکمی بر دهان یاوه گویان، غافلان و جانیانی می‌زنند که آرامش و آسایش مردم را با آشوب ها و خسارات میلیارد سلب کرده اند.

معاون فرهنگی سپاه تهران بزرگ بیان کرد: این فضای رسانه ای یعنی بصیرت افزایی، روشنگری و جهاد تبیین باعث ایجاد موج آگاهی و تبین در فضای رسانه ای خصوصا در ذهن مخاطب می‌شود که نویدبخش روزهای پرفروغ تری است.

وی تاکید کرد: ۱۰ سال آینده شاهد این خواهیم بود که این تولیدات جوانان ما در دسترس تمامی آزادی خواهان که تحت سیطره هژمونی غرب بودن قرار می گیرد و هسته های مقاومت بسیجی در جای جای دنیا می درخشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار