آمادگی کامل شبکه دنا برای پوشش برنامه های هفته بسیج/ برنامه ها در سه حوزه تولید و پخش می شود

نشست معاون هماهنگ کننده سپاه فتح و برخی معاونت های بسیج با معاون سیمای شبکه دنا مرکز استان با هدف همفکری و هم افزایی جهت تولید و پخش هر چه مطلوبتر برنامه های هفته بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۸۴۶۹
|
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، در راستای تعاملات تخصصی با اصحاب رسانه و هم افزایی و همفکری بیشتر جهت اجرای هر چه بهتر برنامه های هفته بسیج نشستی با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه فتح، معاون سیمای شبکه دنا، معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه، مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار، مسئول سازمان بسیج سازندگی، مسئول بسیج صدا و سیما،  مسئول مرکز آفرینش های ادبی بسیج، نماینده معاونت فرهنگی سپاه فتح و حوزه روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح برگزار  شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح در این نشست ضمن تقدیر از صدا و سیمای مرکز استان و اصحاب رسانه گفت:هفته بسیج امسال از ۲۹ آذر تا پنجم آذر با شعار " بسیج خدمتگزار ملت ایران" آغاز و ۲۵۰ برنامه به مناسبت این هفته در سراسر استان برگزار خواهد شد.

سرهنگ پاسدار سعید برومندزاده با اشاره به اینکه برنامه های هفته بسیج باید به لحاظ فرم و محتوا متفاوت تر و غنی تر از سالهای قبل باشد ،افزود: در سه محور مشخص شامل جهاد تبیین، جهاد خدمت و اقشار مختلف بسیج، باید ظرفیت ها شناسایی و برای تبیین خدمات بسیج مورد استفاده قرار گیرند.

برومند زاده ابراز داشت: تلاش می شود در هفته بسیج کارها و فعالیت ها به خود اقشار بسیج سپرده شود و خدمات صورت گرفته توسط سپاه و بسیج در عرصه های گوناگون اطلاع رسانی شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح بر شناسایی بسیجیان موفق و معرفی آنها در هر قشر تاکید کرد و گفت: صدا و سیما می تواند با این افراد برنامه هایی را ترتیب داده و به عنوان یک الگوی موفق آنها را به جامعه معرفی کند.

برومند زاده بیان کرد: دکور برنامه و همینطور افراد دعوت شده به هر برنامه و نوع پوشش آنها در بسته های خبری که قرار است در هفته بسیج پخش شود باید متناسب با هفته بسیج باشد.

وی ابراز داشت : خدمات سپاه و بسیج در طول سال باید مستند سازی شود و به فراخور مناسبت های مختلف برای پخش در اختیار صدا و سیما و رسانه ها قرار گیرد.

وی به خدمات بسیج در حوزه امنیتی نیز اشاره کرد و گفت: تبیین خدمات بسیجیان و رزمندگان تیپ ۴۸ فتح در مرزها از طریق رسانه ملی می تواند یکی از برنامه های هفته بسیج باشد‌.

مهدی حمزه، معاون سیمای شبکه دنا مرکز کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: آمادگی کامل برای پوشش برنامه های هفته بسیج در شبکه دنا وجود دارد.

وی افزود: قالب برنامه های هفته بسیج باید به لحاظ فرم تغییر پیدا کند و امسال آثار جدید و متفاوت تری برای پخش و ارایه به مخاطبان تولید شود.

حمزه ابراز داشت: پزشکان موفق بسیجی،  نخبگان علمی و فناوری، زنان بسیجی موفق و سایر اقشار موفق و برتر بسیج می تواند دستمایه یک برنامه خوب برای تولید و پخش در رسانه ملی باشد.

 معاون سیمای شبکه دنا مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: آمادگی خود را برای استفاده از ظرفیت های سپاه و بسیج در حوزه برنامه سازی اعلام می کنیم و این برنامه ها در طول سال از شبکه دنا پخش خواهند شد.

مسئول سازمان بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح هم در این نشست بهترین وسیله برای جهاد تبیین را خدمت رسانی به مردم دانست و گفت: گروه های جهادی با حضور در برنامه های تلویزیونی می توانند تجارب ارزنده خود را تبیین کنند.

سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو افزود: تولید برنامه های میدانی از سطح شهر های استان با موضوع بسیج و مصاحبه های مردمی درخصوص خدمات رسانی بسیج نیز می تواند مدنظر قرار گیرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: تمامی اقدامات بسیج سازندگی قابل تبیین هستند و انتظار می رود تعامل و ارتباطات با صدا و سیما رسمیت بیشتری پیدا کند تا اهداف دوجانبه محقق شود‌.

سرهنگ پاسدار ناصر صالحی افزود: حضور گروه های جهادی و کارآفرینان برتر در برنامه های زنده تلویزیونی، پوشش رسانه ای همایش تجلیل از طلایه داران اقتصادی،  تشریح برنامه های بسیج سازندگی،  تبیین اعطای تسهیلات تبصره ۱۶ و اعلام واگذاری پنل های خورشیدی به متقاضیان از جمله برنامه هایی است که شبکه دنا می تواند در هفته بسیج به آنها بپردازد.

وی نمایش مستند های تولید شده بسیج سازندگی استان در صدا و سیما را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و گفت: رزمایش کمک های مومنانه، نماهنگ های تولیدی با محوریت اقتصاد مقاومتی،  افتتاح پروژه های آبرسانی به روستاها، رزمایش جهادگران فاطمی (۲ ) نیز قابلیت مستند سازی و پخش از رسانه ملی را دارند.

در این نشست سایر حاضرین نیز دیدگاه ها و پیشنهادات خود درباره برنامه های هفته بسیج را بیان کردند.

 

آمادگی کامل شبکه دنا برای پخش برنامه های هفته بسیج/ برنامه در سه حوزه تولید و پخش می شودآمادگی کامل شبکه دنا برای پخش برنامه های هفته بسیج/ برنامه در سه حوزه تولید و پخش می شودآمادگی کامل شبکه دنا برای پخش برنامه های هفته بسیج/ برنامه در سه حوزه تولید و پخش می شودآمادگی کامل شبکه دنا برای پخش برنامه های هفته بسیج/ برنامه در سه حوزه تولید و پخش می شودآمادگی کامل شبکه دنا برای پخش برنامه های هفته بسیج/ برنامه در سه حوزه تولید و پخش می شودآمادگی کامل شبکه دنا برای پخش برنامه های هفته بسیج/ برنامه در سه حوزه تولید و پخش می شودآمادگی کامل شبکه دنا برای پخش برنامه های هفته بسیج/ برنامه در سه حوزه تولید و پخش می شودآمادگی کامل شبکه دنا برای پخش برنامه های هفته بسیج/ برنامه در سه حوزه تولید و پخش می شودآمادگی کامل شبکه دنا برای پخش برنامه های هفته بسیج/ برنامه در سه حوزه تولید و پخش می شود

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار