دیدار مسئول بسیج حقوقدانان استان با سرپرست دیوان محاسبات اردبیل

سرپرست دیوان محاسبات استان اردبیل گفت: بسیج، میدان دار دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام است
کد خبر: ۹۴۶۸۵۱۶
|
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰

دیدار مسئول بسیج حقوقدانان استان با سرپرست دیوان محاسبات اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در این نشست شکری سرپرست دیوان محاسبات استان ضمن محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) و اغتشاشات اخیر، گفت: سازمان بسیج به عنوان یک نهاد اجتماعی با هدف پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بوجود آمده که با حضور خود در تمامی عرصه‌ها توانسته است نظام را در مقابل توطئه‌های متعدد دشمنان بیمه کند.

وی با اشاره به مردمی بودن بسیج، افزود: انقلاب اسلامی نیز بر اساس همین مردمی بودن پیاده شده است چرا که مردم ولی نعمتان انقلاب بوده و بسیجیان این اداره کل نیز در راستای خدمت به مردم تلاش می‌کنند.

در ادامه سرهنگ پاسدار ندایی مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز از فعالیت های حوزه مقاوت بسیج حقوقدانان در شش ماهه اول سال جاری گزارشی ارائه کرد و گفت : فعالیت در شجره طیبه بسیج بدون منت است و این سازمان همیشه در کنار پایگاه‌های مقاومت بوده و آمادگی همکاری همه جانبه با پایگاه‌های مقاومت تحت حوزه خود را دارد.

وی افزود: مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری، وقت نماز بایستی کارکنان همه سازمان‌ها به طور مستمر در انجام این فریضه مشارکت داشته باشند چون که نماز خواندن تاثیر زیادی بر تکامل فردی و اجتماعی و رشد افراد داشته و از نظر علمی و برای جسم انسان نیز فواید بسیاری دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار