فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی تشریح کرد؛

اجرای ۱۲۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در ملکشاهی

فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی، از برگزاری بیش از ۱۲۰ برنامه هفته بسیج در سطح شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری رزمایش کمک های مومنانه و توزیع بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی بین اقشار آسیب پذیر جامعه از جمله این برنامه هاست.
کد خبر: ۹۴۶۸۵۳۷
|
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،فرمانده سپاه ملکشاهی، سرهنگ پاسدار رسول مرادیانی پیش از ظهر امروز در نشست ویژه هفته بسیج، با اشاره به فرارسیدن چهل و سومین سالگرد هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج نیروی متراکم و اراده خداوند در دفاع از انقلاب و اهداف بزرگ ملت ایران است.  وی بسیج را مجموعه ای از حضور و آمادگی در صحنه های انقلاب دانست و افزود: فکر و اندیشه بسیج آغشته به ذکر الهی است.

  فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی، «بسیج، خدمتگزار ملت ایران» را شعار هفته بسیج ۱۴۰۱ دانست و عنوان کرد: برنامه های هفته بسیج امسال موضوعی و قرارگاهی است و لذا برنامه های فرهنگی توسط قرارگاه جهاد فرهنگی برگزار می شود. 

وی با بیان اینکه قرارگاه جهاد تبیین برنامه های روشنگری را در سطح پایگاه های مقاومت و مساجد و محلات برگزار می کند، گفت: قرارگاه جهاد محرومیت زدایی توزیع بسته های معیشتی و طرح های آبرسانی و عمرانی را انجام می دهد. 

سرهنگ پاسدار رسول مرادیانی برنامه های قرارگاه جوادالائمه(ع) را با محوریت آسیب های اجتماعی و شناسایی آسیب ها و محرومیت ها و کمک به افراد کم بضاعت دانست و بیان کرد: قرارگاه فضای مجازی تولید و انتشار محتوا در فضای مجازی را بر عهده دارد و قرارگاه امنیتی اقدامات ویژه از جمله گشت های رضوییون و مبارزه با بسترهای ناامن ساز اجتماعی را در سطح محلات دنبال می کند.

 وی از برگزاری بیش از ۱۲۰ برنامه هفته بسیج در سطح شهرستان ملکشاهی خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری رزمایش کمک های مومنانه با حضور ۷۶ گروه جهادی در سطح شهرستان، توزیع بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی بین اقشار آسیب پذیر جامعه از جمله این برنامه هاست.

  فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی همچنین بیان کرد: راه اندازی پایگاه های زیست عفیفانه توسط بسیج جامعه زنان، یادواره شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی در سطح شهرستان، عطرافشانی مزار شهدا و دیدار با خانواده های شاهد و ایثارگر، اعزام گروه های خدمات پزشکی به مناطق محروم، برپایی میز خدمت و… نیز در دستور کار است. 

وی برگزاری رزمایش اقتدار بسیجیان در ۵ آذر در شهرستان را برنامه شاخص این روز عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار