فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت:

اجرای ۱۸۶ عنوان برنامه در هفته بسیج در چابهار

سرهنگ سارانی گفت: ۱۸۶عنوان برنامه در قالب ۲۶موضوع در سطح حوزه ها و پایگاههای مقاومت شهرستان چابهار اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۶۸۵۴۱
|
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از چابهار، سرهنگ پاسدار خدارحم سارانی فرمانده سپاه چابهار در جلسه ستاد هفته بسیج در جمع مسئولین شهرستان گفت: اگر بسیج در هشت سال دفاع مقدس نبود، سرنوشت مملکت ما امروز شاید چیز دیگری رقم می خورد.

وی ادامه داد: امروز انکار بسیج، انکار مملکت و کشور است و  به برکت اخلاص، ایثار، مردم‌داری و خدمت بسیج است که با روحیه بسیجی و جهادی در بسیاری از حوزه‌ها به پیشرفت قابل توجهی می‌رسیم.

سرهنگ سارانی تاکید کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس،آرمان های انقلاب و امام راحل،یادآوری به نسل های جوان، ادامه دادن راه شهدای برای دفاع از کشور، ایجاد راه روشن و پیشرفت در حوزه های مختلف و…. از مهمترین اهداف هفته بسیج است که با خلوص نیت و تفکر جهادی و بسیجی باید انجام دهیم.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار در ادامه با اعلام اینکه فضاسازی و تبلیغات محیطی در هفته بسیج مدنظر همه ادارات و نهادهای شهرستان باشد، بر هماهنگی بیش از پیش مسئولان بر برنامه ریزی و اجرای منجسم برنامه ها و بزرگداشت هر چه با شکوه هفته بسیج با حضور فعال همه ادارات و نهادها تأکید کرد.

این مسئول در پایان فضاسازی تبلیغاتی سطح شهرستان، دیدار با ائمه جمعه تشیع و تسنن، بازسازی عملیات کربلای ۵، دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی مزار شهدا، کارگاههای آموزشی مرتبط با خانواده، گشت های رضویون، برگزاری مسابقات ورزشی و بومی محلی، برگزاری اردوهای فرهنگی معنوی در سواحل، اجرای طرح کمک های مومنانه در مناطق محروم، افتتاح طرح های خدمات رسانی بسیج سازندگی و برگزاری همایش اقتدار بسیجیان را از مهم ترین برنامه های اجرایی در طول هفته بسیج برشمرد.

ارسال نظرات