مراسم بزرگداشت متوفیان وابسته به سپاه در زاهدان برگزار شد

مراسم بزرگداشت متوفیان وابسته به سپاه در کانون شهید عالی زاهدان با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان و سردار فقیری معاون هماهنگ کننده سپاه استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۸۵۵۰
|
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مراسم بزرگداشت متوفیان وابسته به سپاه در کانون شهید عالی زاهدان با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان و سردار فقیری معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و خانواده متوفیان وابسته به سپاه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر پور، نماینده ولی فقیه سپاه سلمان استان ضمن گرامیداشت یاد و نام متوفیان وابسته به سپاه گفت: پیامبر اکرم(ص ) منحصر به فردترین موجود عالم است و خداوند هیچ موجودی را مانند پیامبر(ص ) خلق نکرده است.

وی تصریح کرد: انسان در اوج عالم باید به زیر دستان خود توجه کند ما هر طور که میخواهیم زندگی کنیم اما پایان کار همه ما مرگ است همیشه بنا نیست که ما تابوت دیگران می گیریم روزی فرا می‌رسد که زیر تابوت مارا هم می گیرند .

وی با بیان اینکه در هر جایگاه و مکانی که باشیم میت می شویم ،یکی بودن در قیامت یکسان نیست ثروتمندو فقیر همه می میریم اذعان داشت: دل به دنیا داشتن بد نیست دل بستن به دنیا بد است هر انسانی یک تاریخ و زمانی که مهلتش تمام شود نه یک ساعت زودتر و نه یک ساعت دیرتر نمی رود.

اکبر پور با اشاره به عدم ماندگاری در دنیا گفت: هیچکس از این دنیا مال و اموال نمی برد، بلکه تنهایک کفن را از این دنیا با خود می بریم.

وی با تاکید بر مذمت حرص و طمع دنیا در روایات اظهار داشت: پیر وناتوان می شویم ولی حرص و طمع ما بیشتر می شودو نسبت به مال دنیا حریص تر می شویم.

نماینده ولی فقیه سپاه سلمان با مذمت دنیا دوستی تصریح کرد: هیچ کس نمرده است که باز مجدد زنده شود. همسفر و توشه و عملی با خود ببریم که برایش خریدار وجود داشته باشد.

وی با اشاره به تلخی جان دادن گفت: هرچه نسبت به اموال دنیایی بی اعتناتر باشیم جان دادن و احتضار نیز به همان مقدار آسان تر است.

حجت الاسلام و المسلمین اکبر پور عمل صالح را تنها و بهترین همراه بعد از مرگ دانست و افزود: از عزیز ترین ها و هر آنچه که داریم ما را جدا می کنند فقط ما می مانیم و عمل مان. اهل ایمان و عمل صالح باشیم زیرا عمل در هیچ شرایطی از ما جدا نیست.

ارسال نظرات