خبرهای داغ:

متربیان حلقه شهید طاهریان در کانون انتظار سرخه حضور یافتند

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی متربیان بسیجی حلقه شهید طاهریان پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) جهت مطالعه کتاب به صورت گروه در کتابخانه کانون انتظار حضور یافتند.
کد خبر: ۹۴۶۸۶۴۴
|
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با آغاز به کار نمایشگاه صنایع دستی در سالن الغدیر استان سمنان، بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) یک غرفه را به فروش محصولات و صنایع دستی شهرستان سرخه اختصاص دادند.

در حاشیه این اقدام و همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی سمیه ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به همت بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه و حوزه مقاومت کوثر (س) سرخه در قالب طرح فدک کارگاه بافت و فروش صنایع دستی شهرستان سرخه شامل ( انواع حوله، دستمال آشپزخانه، روفرشی، سفره های پارچه ای و غیره) به همت بسیجیان و هنرمندان انجام می شود.

او افزود: در این راستا بانوان بسیجی کارآفرین پایگاه در نمایشگاه صنایع دستی استان سمنان حضور یافته و محصولات خود را به عموم مردم عرضه کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در ادامه اضافه کرد: همچنین به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و در جهت ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب نوجوانان حلقه شهید طاهریان پایگاه حضرت آسیه (س) در کتابخانه کانون انتظار سرخه حضور یافتند.

ادهم با اشاره به اینکه این برنامه با معرفی کتابخانه توسط کتابدار و خوانش کتاب توسط متربیان این حلقه همراه بود، گفت: کتاب خواندن برای کودکان فقط روشی برای گذراندن اوقات خوش نیست بلکه دریچه‌ای برای یادگیری در مورد آدم‌ها، مکان‌ها، ایده‌ها و در عین حال فرصت‌های نامحدود است.

او بیان داشت: برگزاری حلقه سرگروه های صالحین و عرصه های نقش آفرین پایگاه با حضور زهرا مهدی نژاد سرمربی حلقات صالحین با موضوع بیان مسائل روز و شرح وظایف سرگروه ها از دیگر برنامه های اجرایی در این پایگاه بوده است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار