فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: با برکت انقلاب اسلامی بسیج در عرصه ها و میادین گوناگون به زیبایی درخشیده و ایفای نقش کرده است، و تلاشهای بسیار ارزشمندی درحوزه های فرهنگی، اجتماعی و ویژه در مباحث امنیتی از خود به یادگار گذاشته است.
کد خبر: ۹۴۶۸۶۵۱
|
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲

مقام عظمای ولایت در تمام دوران با برکت زعامتشان تقویت کننده مکتب بسیج بودند

سردار احمدشفائی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با حضور در دفتر خبرگزاری بسیج در گفتگو با خبرنگار بسیج، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج و ادای احترام به شهدا و امام راحل(ره ) که بعنوان بنیانگذار شجره طیبه بسیج و آرزوی طول عمر و سلامتی برای مقام عظمای ولایت(حفظه الله )که در تمام دوران با برکت زعامتشان تقویت کننده مکتب بسیج بودند به بیان اهمیت بسیج پرداخت و گفت: از زمان پیدایش بسیج که یک بازه زمانی طولانی ۴۳ ساله را در بر می گیرد، شاهد نقش آفرینی و همراهی و حضور بسیجیان در عرصه های مختلف بوده و هستیم .

وی تصریح کرد: خوشبختانه از نظر کمی، بسیج وضعیت مساعد و مطلوبی دارد و جمعیتی بالغ بر ۶۰۰۰ رده در تمام جغرافیای استان وجود دارد.

سردار شفائی با اشاره به جغرافیای استان اظهار کرد: در تمام جغرافیای استان هر کجا جمعیتی هست پرچم پر افتخار بسیج برافراشته و در اهتزاز است.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با تاکید این مطلب که ان شاءالله بتوانیم اثرگذاری بسیج را هم افزون کنیم اذعان داشت: در این مدت شکوهمند و با برکت انقلاب اسلامی بسیج در عرصه ها و میادین گوناگون به زیبایی درخشیده و ایفای نقش کرده است، و تلاشهای بسیار ارزشمندی درحوزه های فرهنگی، اجتماعی و ویژه در مباحث امنیتی از خود به یادگار گذاشته است.

این مسئول فعالیت و تلاش در حوزه سلامت را یکی از افتخارات بسیج دانست و اظهار داشت: بسیج با تلاش و فعالیت در حوزه سلامت در مقاطع مختلف در کنار مردم بوده است .

وی بابیان اینکه نباید زحمات بسیجیان را در مراحل مختلف بحران کرونا، پیشگیری، درمان و مراقبت و ضدعفونی معابر، سازمان ها و دستگاههای دولتی و بیمارستان ها و کمک های مومنانه فراموش کنیم ادامه داد: بسیج در مدیریت بیماری کرونا در مدت سه سال ودر همه موضوعات مرتبط به سلامت هم استانی ها، همواره جان خود را کف دست قرار داده و با از خودگذشتگی و مدیریت کردن به موقع یاریگر بوده اند.

ارسال نظرات