امام جمعه موقت شهرکرد:

دشمنان امنیت خاطر ملت را هدف گرفته اند

حجت الاسلام و المسلمین فاطمی گفت: دشمنان با ایجاد فتنه قصد دارند جامعه را ناامن و هرج و مرج در جامعه ایجاد کنند، امنیت خاطر را از ملت ایران بگیرند و به مردم لطمه وارد کنند.
کد خبر: ۹۴۶۸۶۸۶
|
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام فاطمی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد گفت: متاسفانه دشمنان با ایجاد فتنه قصد دارند جامعه را ناامن و هرج و مرج در جامعه ایجاد کنند، امنیت خاطر را از ملت ایران بگیرند و به مردم لطمه وارد کنند، بنابراین نباید مردم فریب دشمنان را بخورند، زیرا زمانی‌که کشور ناامن شود دشمنان و معاویه‌های زمان دست به کار می‌شوند و اقدام به کشتن مردم می‌کنند که نباید این فرصت در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه هر راه حقی هزینه دارد، گفت: در این سال‌ها هزینه‌های زیادی پرداخت و ضایعات و صدمات زیادی مشاهده شده، اما ملت ایران زیر سایه مقام معظم رهبری مقاومت و استقامت کرده است.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور، افزود: دو نعمت سلامتی و امنیت از نعمات مجهولی بوده که بسیاری قدردان آن‌ها نیستند، در حقیقت امنیت به معنای آسایش، پیشرفت و رشد مردم است و غیر قابل قیمت‌گذاری است.

وی گفت: افرادی که مسئول امنیت کشور هستند وظایف خود را به نحو احسن انجام داده‌اند، کما اینکه باید در این لحظات زحمات آن‌ها دو برابر شود، البته در استان ما به دلیل مراقبت‌های شدید و بیداری مردم اتفاق ناهنجاری نیفتاد که باید شکرگذار خدا باشیم.

حجت الاسلام فاطمی گفت: امروزه کشور‌های اسلامی مخصوصا ایران که داعیه‌دار ولایت جهانی بوده، بیش از هر قوم و ملتی آماج فتنه‌ها و توطئه‌ها و ابزار شیطانی قرار دارد که قصد دارند به اشکال مختلف بی‌بند و باری و آلودگی‌ها را در جامعه ترویج کنند، کما اینکه عوامل شیطانی سرمایه‌گذاری‌های بسیاری برای آلوده کردن و نابودی کشور انجام داده‌اند.

وی افزود: پیامبر گرامی اسلام (ص) در احادیث مختلفی آینده بشریت را پیش‌بینی کرده بودند، البته به راه حقی که امام راحل و مقام معظم رهبری ترسیم کرده افتخار می‌کنیم و امید است برنامه‌ای که پیامبر اکرم به آن اشاره داشته محقق شود و کشتی نجات به سر منزل مقصود خود برسد.

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: شیطان شبهات و لذت‌های نامشروع و کثیف را به خوبی جلوه می‌دهد تا دین و اعتقادات مردم نابود شود که لازم است مردم بر این مسائل غلبه کنند، از طرفی شبانه‌روز در حال امتحان الهی هستیم که یکی پس از دیگری به سراغ ما می‌آید که امید است رو سفید از امتحانات بیرون آییم.

ارسال نظرات