سرهنگ واعظی:

رویکرد ما در تأیید محتوای محصولات فرهنگی، رویکرد ایجابی در راستای توانمندسازی تولیدات فرهنگی است

پاسخ: کارگاه تایید محتوا و تایید شرعی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج حر با حضور رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه ها برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۸۷۱۰
|
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خرسان رضوی ، کارگاه تایید محتوا و تایید شرعی دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج حر با حضور رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه ها برگزار شد.

 

در ابتدا حجت السلام و المسلین رضوی نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج حر ضمن تبیین و تشریح اهداف کارگاه، نسبت به توجیه تخصصی دستور العمل ها،روش جاری و ابلاغیات اقدام نمود و هدف از برگزاری این کارگاه توانمند سازی تولیدات فرهنگی در عرصه‌های مختلف و آشنایی با شیوه اصول لازمه رعایه در تولید محصولات فرهنگی سپاه و بسیج دانست.

 

او با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی تأیید محتوا خاطرنشان ساخت: توانمندسازی تولیدات فرهنگی در عرصه مختلف در مجموعه سپاه و بسیج از اهداف بسیار مهم برنامه تأیید محتوای آثار فرهنگی است. 

 

سرهنگ پاسدار محمود واعظی مسئول بررسی و تأیید محتوای سپاه امام رضا(ع) با تاکید بر لزوم تحقق منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری، ادامه داد: صیانت بخشیدن به محصولات و فعالیت‌های فرهنگی سپاه و بسیج از اهداف برگزاری این کارگاه است.

 

سرهنگ واعظی از بررسی رویکرد بسیج در فضای مجازی و صیانت بخشی به محصولات فرهنگی در سپاه و بسیج اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: رویکرد ما در تأیید محتوای محصولات فرهنگی، رویکرد ایجابی در راستای توانمندسازی تولیدات فرهنگی است.

 

در این کارگاه آموزشی یک روزه، افراد شرکت‌کننده پس از شرکت در کلاس‌های آموزشی، ضمن شرکت در آزمون، آموخته‌های خود را محک زدند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها