خبرهای داغ:

حمایت فوتبالی مردم تبریز از تیم ملی فوتبال ایران پس از نمازجمعه

تبریز- مردم نمازگذار تبریز در یک حرکت فرهنگی، ورزشی و ابتکاری از تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۰ قطر حمایت کردند.
کد خبر: ۹۴۶۸۷۳۷
|
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مردم نمازگذار تبریز پس از پایان نماز جمعه با حمل پرچم ۲۰۰ متری جمهوری اسلامی ایران تیم ملی فوتبال کشورمان را در آستانه بازی با تیم ملی انگلستان در روز دوشنبه حمایت کردند. 

در این پیاده روی دسته جمعی که اقشار مختلف مردم نیز به آن پیوستند دوشادوش جامعه ورزش و جامعه فوتبال آذربایجان شرقی در حالی که خود را در سایه پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داده بودند با امنیت کامل پشتیبانی خود را از بازیکنان و کادر تیم ملی فوتبال ایران اعلام کردند.

این پیاده روی دسته جمعی از جلو مصلای حضرت امام (ره) تبریز تا میدان ساعت ادامه یافت و مردم با شعار های «ایران ایران»، حمایت ایران تا پای جان، ایران برنده میشه، عشق و علاقه خود را به تیم ملی فوتبال ایران و کشورمان به نمایش گذاشتند.

حمایت فوتبالی نمازگزاران تبریز از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر

شرکت کنندگان در این راهپیمایی ورزشی خواستار حضور مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل حریفان خود در جام جهانی قطر شدند و برای پیروزی تیم کشورمان مقابل حریفان به خصوص انگلیس و آمریکا دعا کردند. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار