مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه تفتان:

بسیج آماده برداشتن گام های بزرگ در تحقق تمدن نویی اسلامی است

سرحدی گفت: همانطور که نیروی مقتدر بسیج در گام اول انقلاب نقشی بی بدیل در ایجاد استقرار و تثبیت انقلاب داشته در جهت تحقق گام دوم نیز به مدد الهی نقش آفرین خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۶۸۷۶۱
|
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱

سکینه سرحدی، مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه تفتان در گفتگو با خبرنگار بسیج در راستای نقش بسیج در گام دوم انقلاب گفت: در حقیقت فرهنگ بسیجی فرهنگ شجاعت و معنویت و فرهنگ استقلال و آزادی است ‌و بسیجیان در عملیاتی کردن منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب(حفظه الله )همواره پیشگام هستند و با تمام توان و ظرفیت مشکلات را مرتفع می کنند.

 سرحدی با تاکید بر نقش و اهمیت بسیج در برهه‌های مختلف زمانی بسیجیان را سفیران کار و تلاش و قدرت رسانی به آحاد جامعه دانست و افزود :بسیج به معنای واقعی کلمه، مردم یاور و مردم باور است .

وی وظیفه بسیج و بسیجیان را صیانت از دستاوردها ، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب در تمامی ابعاد معرفی کرد و اذعان داشت: همانطور که نیروی مقتدر بسیج در گام اول انقلاب نقشی بی بدیل در ایجاد استقرار و تثبیت انقلاب داشته در جهت تحقق گام دوم نیز به مدد الهی نقش آفرین خواهد بود.

مسئول جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه تفتان با اشاره به توطئه های دشمنان،خاطر نشان کرد: بسیج با امید آفرینی، ترویج معنویت، مقابله‌ با استکبار و جوان گرایی آماده برداشتن گام های بزرگ در تحقق تمدن نویی اسلامی است .

این مسئول اظهار داشت: بسیج با تربیت نیروهای جهادی و جوانان مومن انقلابی جهت آماده کردن مدیران تراز انقلاب اسلامی در حوزه کادر سازی برای آینده‌ی انقلاب اسلامی می‌تواند نقشی بسزایی داشته باشد.

ارسال نظرات