حجت الاسلام والمسلمین یوسفی:

امروز تمام شئونات زندگی مردم تحت تاثیر فضای مجازی تغییر کرده است/ جوانان مدافعان ایران در جنگ جهانی چهارم امپراطوری رسانه ای

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز در افتتاحیه مرحله استانی چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج استان گفت: جوانان، مدافعان ایران در جنگ جهانی چهارم امپراطوری رسانه ای علیه جمهوری اسلامی و دین اسلام هستند.
کد خبر: ۹۴۶۸۷۸۲
|
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در افتتاحیه مرحله استانی چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج استان، گفت: افسران جوان جنگ نرم، مدافعان در جنگ جهانی چهارم امپراطوری رسانه ای علیه جمهوری اسلامی و دین اسلام هستند.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی افزود: اگر نگاه ما به صحنه کنونی "جنگ رسانه" باشد می توان با پیش فرض های ذهنی بهتری در مقابل امپراطوری رسانه ای دفاع کرد، متاسفانه غفلت از این بخش موجب شد امروز عده ای برنتابند که در یک کارزار جنگی جهانی هستیم.

وی اظهار داشت: در طول ۲۴ ساعت شبانه روز امپراطوری رسانه ای در بخش های مختلف اعم از ماهواره، فضای مجازی و پلتفرم ها بیش از ۳ هزار ساعت علیه افکار، اعتقادات و باورهای ما محتوا تولید می کند، این مهم نشان می دهد درگیر جنگ جهانی رسانه ای هستیم. 

وی تصریح کرد: باید با آگاهی کامل در عرصه فضای مجازی وارد  شویم تا بتوانیم دفاع مناسبی از باورها و اعتقاداتی که امروز تحول بزرگی در دنیا به وجود آورده است، داشته باشیم. سواد سرانه کار هر کسی نیست و استفاده از آن هم برای برخی نسل ها کاربرد ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین  با اشاره به اینکه نسل امروز به خوبی می تواند در فضای مجازی حضور پیدا کرده و با تولید محتوای ارزشمند و اقناع کننده، موجب آگاه سازی در جهان شود، گفت: امروز تمام شئونات زندگی مردم تحت تاثیر فضای مجازی تغییر کرده و اختلاف فاحشی با سال های گذشته دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز افزود: امروز دشمن از بستر مذکور استفاده کرده و مقیاس ها را تغییر داده است، واقعیت های جامعه که به ضرر دشمن است با مقیاس کوچک و مسائلی که در جامعه ما ارزش چندانی ندارد بزرگ نمایی شده و تصویری غلط در ذهن دنیا ساخته می شود.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی اظهار داشت: در حوادث اخیر شاهد بودیم افرادی که صرفا از فضای مجازی استفاده می کردند تصوری غیر واقعی از داشتند و دشمن محاسبات مردم را با مقیاس های خود بر هم زد اما همانند جنگ سخت دفاع مقدس، امروز هم بر دنیا غلبه خواهیم کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز گفت: امروز جنگ با شرایط مختلفی نسبت به گذشته در حال وقوع است، قبلا نیروهای مسلح تک تیرانداز و توپخانه داشتند اما امروز توئیت زن ما تک تیرانداز است و نقش توپخانه دارد،  نسل جوان می توانند زمینه عبور از این پیچ تاریخی را فراهم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی در بخش دیگری درباره محورهای رویداد، افزود: موضوعات بخش پویانمایی شامل شاخصه های نسل جدید و قدیم، تفاوت جوان امروز و دیروز، وحدت و انسجام و ورزش و سلامت است.

وی ادامه داد: موضوعات بخش بازی تلفن همراه شامل قران و عترت، سبک زندگی، گردشگری، خدمات شهری، ورزش و سلامت، اقتدار ایران و بازی های آموزشی خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین  یوسفی در خاتمه موضوعات بخش نرم افزار تلفن همراه را قران و عترت، جهاد خدمت، گردشگری، خدمات شهری، ورزش و سلامت، سبک زندگی و آموزش و تربیت اعلام کرد.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار