مسئول بسیج کارگران سپاه کربلا درگفتگو با بسیج:

بیش از ۲۷۰ کارگر در سومین جشنواره فرهنگی و ورزشی کارگری مازندران شرکت کردند

ساری-مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا از شرکت بیش از ۲۷۰ نفر از کارگران مازندران در سومین جشنواره فرهنگی و ورزشی کارگری استان خبرداد.
کد خبر: ۹۴۶۸۸۰۹
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سومین جشنواره فرهنگی و ورزشی کارگری استان مازندران با محوریت گرامیداشت ۱۱۱۸ شهید کارگر استان و یا محوریت شهید نوروز علی یزدانخواه شهید شاخص جامعه کارگری کشوربرگزار شد.

سید جوادحسینیان صبح امروز در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج در آمل، گفت:این جشنواره به همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا در راستای تکریم از جامعه بزرگ و پر تلاش کارگری و نیز ایجاد نشاط و امید در بین زحمتکشان عرصه تولید و اشتغال برگزار شد.

 مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا از شرکت بیش از ۲۷۰ نفر از کارگران استان در دو رشته ورزشی والیبال و تیراندازی با تفنگ بادی خبر داد و گفت:در سال جاری برنامه‌های مختلف ورزشی بیشتری برنامه ریزی و برگزار شده است.

حسینیان در ادامه اضافه کرد: شهرستان‌های ساری، آمل و فریدونکنار به ترتیب عناوین اول تا سوم را در این مسابقات کسب کردند.

به گزارش بسیج، مراسم اختتامیه سومین جشنواره فرهنگی و ورزشی بسیج کارگری مازندران در سالن ورزشی “ ۹ دی” شهرستان آمل با حضور باقری مدیرکل تعاون، کار واموراجتماعی مازندران، حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان و سذهنگ داغمه چی فرمانده سپاه ناحیه و سایر مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار،و در پایان این مراسم نیز از خانواده شهدای کارگری شهید علیپور و نوروز علی یزدانخواه نیز تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها