خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالیگفت: امروز تکلیف و ماموریت ما تولید محتوای قوی در برابر امپراطوری دشمن است.
کد خبر: ۹۴۶۸۸۲۴
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸

تکلیف امروز ما در فضای مجازی تولید محتوای قوی است
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی صبح امروز در آیین اختتامیه چهارمین مرحله استانی رویداد تولید محتوای خراسان شمالی اظهار داشت: باطل در مقابل حق رفتنی است و قدرت ایستادگی و ادامه مسیر را ندارد.

وی با اشاره به اینکه امروز شیاطین در بلاد کفر نسخه ای را برای جوانان و نوجوانان ما پیچیده اند، افزود: جنگ دشمن علیه نظام از سال ۵۷ آغاز شده و امروز هوشمندانه و با سرعت بالا و با جنگ شناختی در افکار نوجوانان و جوانان کشورمان تأثیرگذاری داشته اند.

سردار فرجی افزود: تاثیرپذیری جوانان و نوجوانان از فضای مجازی، نشات گرفته از غفلت دستگاه های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی از این قشر است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی تصریح کرد: البته دوران شیوع اپیدمی کرونا هم باعث شد تا نوجوان ما در معرض آسیب های اجتماعی طراحی شده دشمن قرار بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها، صهیونیست ها و آل صعود در بستر فضای مجازی با استفاده از امپراطوری دروغ و شایعه پراکنی به دنبال ایجاد نا امیدی در جوانان هستند.

سردار فرجی افزود: دشمن در بستر فضای مجازی با ایجاد یک تعلقات ظاهری و استفاده از غریزه، نوجوان و جوان ما را به سمتی کشیده است که باید جبران کنیم و عقب ماندگی در حوزه جنگ شناختی را رفع کنیم.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینکه غرب هجمه شدید برعلیه نظام و ولایت، به راه انداخته است، گفت: امپراطوری دروغ غرب در بستر فضای مجازی آنقدر قوی عمل کرده که حتی معانی کلمات را نیز در ذهن جوانانمان تغییر داده است.

سردار فرجی تاکید کرد: امروز در حالی از واژه دیکتاتور برای حاکمان استفاده می شود که در موارد مشابه در کشورهای همسایه برخورد حاکمان بسیار شدید بوده است به طوری که هزاران نفر کشته شده اند و بسیاری از کار برکنار شده اند.

وی ادامه داد: اما سلب اعتماد عمومی در کشورمان در حدی است که در حرم شاهچراغ داعش هموطنان ما را به شهادت می رساند و خود نیز آن را اعلام می کند اما همین امپراطوری دروغ طوری سلب اعتماد می کند که برخی از جوانان و نوجوانان هم دروغ آنان را که اعلام می کنند، " کار خودشان است" باور دارند.

سردار فرجی تاکید کرد: غرب و اروپا اگر به دنبال ایجاد شرایط بهتر برای مردم ایران بودند طی این ۴۳ سال این همه فتنه و هجمه انجام نمی دادند.

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی تاکید کرد: این کشورها به دنبال سوری سازی، ایران هستند البته در همین سوریه نیز ۷ هزار جوان که تسلیم شده بودند را کشتند.

وی اظهارکرد: به فرموده رهبری دشمن با ایران قوی مخالف است.

فرمانده سپاه خراسان شمالی تاکید کرد: باید جهاد در فضای مجازی آغاز شود و دو قطبی ایجاد شده در کشور از بین رود چراکه دشمن به دنبال رو در رو قرار دادن مردم و قومیت ها است.

سردار فرجی گفت: امروز تکلیف و ماموریت ما تولید محتوای قوی در برابر امپراطوری دشمن است.

وی با طرح این سئوال که آیا دشمن به دنبال آباد سازی ایران است؟، ادامه داد: دشمنان در طی این چهل و سه سال این فرصت را داشتند اما در این سال ها فقط به دنبال توطئه و کارشکنی بودند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی اظهار داشت: افرادی که دم از حقوق بشر می زنند، ۱۷ هزار نفر از مردم مظلوم ما را به شهادت رساندند.

سردار فرجی گفت: مسئولان فضای مجازی وظیفه دارند در بستر فضای مجازی با جوانان ارتباط برقرار کنند چراکه دشمن با دوقطبی که در کشور ایجاد کرده به دنبال این است که نگاه تنفر آمیز نسبت به نیروهای نظامی و دستگاه ها ایجاد کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها