جمعی از فعالان حقوق زنان ایران در نامه سرگشاده خطاب به کشورهای عضو و مقامات شورای اقتصادی اجتماعی سازمان ملل و کمیسیون مقام به پیشنهاد حذف ایران از این کمیسیون اعتراض کردند.
کد خبر: ۹۴۶۸۸۳۰
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ با توسعه دامنه جنگ ترکیبی دشمنان انقلاب و ایران اسلامی و پس از آغاز اغتشاشات اخیر، کشورهای غربی با همراهی ایادی خارجی و داخلی خود هجمه های گسترده ای را در ابعاد مختلف علیه نظام اسلامی در عرصه های داخلی و بین المللی به منظور حمایت از اغتشاشگران و مزدوران خود تدارک دیده اند.

یکی از این تحرکات شوم در حوزه بین المللی، تلاش در راستای فراهم سازی زمینه اخراج ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد است، این اقدام با حمایت جدی مقام های عالی رتبه شیطان بزرگ و سایر حامیان عناصر اغتشاشگر، گروهک های تروریست و تجزیه طلبان در کشورهای غربی و صهیونیسم بین الملل و اذناب آنها در دستور کار قرار دارد.

در راستای مقابله با این اقدام مغرضانه و هدفمند، همچنین به منظور حمایت از مشارکت بانوان نظام اسلام در مجامع بین المللی، با همکاری سازمان های غیردولتی بالاخص سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه زنان" پویشی با عنوان اعتراض به پیشنهاد حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل به آدرس اینترنتی ؛ www.farsnews.ir/my/c/171619   در خبرگزاری فارس" راه اندازی و در دستور کار قرار گرفته است.

در گام نخست تاکنون هزاران نفر به این پویش پیوسته و اعتراض خود خود را نسبت به این اقدام اعلام داشته اند؛ بدین منظور از همه دلسوزان مقام زن در جای جای ایران اسلامی بویژه بانوان فرهیخته  درخواست می شود با مراجعه به سایت مذکور و شرکت در پویش حمایت و مشارکت لازم را داشته باشند.

اعتراض به پیشنهاد حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل

ارسال نظرات