دانش آموزان کرمانی با ارسال 2800 اثر در پویش های مجازی حضور یافتند

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی گفت: ۲۸۰۰ اثر دانش آموز استان در پویش‌های مجازی بسیج دانش آموزی استان مشارکت کردند
کد خبر: ۹۴۶۸۸۳۷
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،  عبدالرضا روز خوش در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار کرد؛ دانش آموزان استان در پویش‌های مجازی از آغاز هفته بسیج دانش آموزی شروع به مشارکت نمودند و بنا به استقبال پرشور توام با شعور ایشان این پویش یک هفته دیگر تمدید گردید .


روزخوش اعلام کرد که دانش آموزان استان در این دو هفته در پویش‌های مجازی مشارکت فعال داشتند و بیش از ۲۸۰۰ اثر جهت این پویش ها ارسال کردند.


این مقام مسئول اظهار کرد: این دو پویش دو بعد دانش آموزی را در برمیگرفت که بعد  اول  شور نوجوانی ، عشق به میهن و پرچم کشور، دانش آموزان استان با شرکت در پویش #ایران_قوی با ارسال آثاری (عکس، کلیپ ، پادکست و ...) این حس عشق به میهن را به زیبایی نمایش دادند.


این مقام مسئول در خصوص بعددوم این پویش افزود: شعور نوجوانی و عقلانیت ،نوجوانان دانش آموز استان با شرکت در پویش #دنیای_بدون_تاریکی با پاسخ به سوالاتی اقدامات مستکبرانه ی آمریکا و همراهان مستکبرش را بر علیه دانش آموزان غرب آسیا به اشتراک گذاشتند .


عبدالرضاروزخوش اعلام کرد : آثار این دانش آموزان روزانه در نظر سنجی سازمان بسیج دانش آموزی کشور قرار گرفت .


مسئول بسیح دانش آموزی در پایان خاطر نشان کرد: در هفته بسیج از دانش آموزان شرکت کننده منتخب در پویش‌های مجازی تجلیل به عمل می آید .

ارسال نظرات