خبرهای داغ:
نماینده فقیه در سپاه نینوا:

باید از کسانی که به جامعه اسلامی خدمت می کنند تقدیر کنیم

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی: امروز جامعه اسلامی ما نیازمند به یک کار و تلاش مجدانه و همتی که بتواند ما را به یک اعتلای اقتصادی و اجتماعی و سیاسی برساند، می باشد
کد خبر: ۹۴۶۸۸۴۹
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

باید از کسانی که به جامعه اسلامی خدمت می کنند تقدیر کنیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین ایمانی  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه نینوا گفت:همانطور که مستحضرید جشنواره مالک اشتر به معنای تقدیر از زحمات سپاهیان و بسیجیان عزیز است تا اینکه بتوانند خدمت خوبی را به جامعه اسلامی ما داشته باشند.

وی افزود: ما وظیفه داریم از کسانی که به جامعه اسلامی خدمت می کنند تقدیر کنیم. همانطور که امام رضا ع می فرماید هر کس در مقابل خوبی مردم تشکر نکند از خدای عز و جل تشکر نکرده است.

ایمانی اظهار داشت: امام سجاد ع نیز می فرماید: حق کسی که به تو نیکی کرد این است که از او تشکر کنی و از وی به نیکی یاد کنی و برای او دعا کنی.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا بیان داشت: امروز جامعه اسلامی ما نیازمند به یک کار و تلاش مجدانه و همتی که بتواند ما را به یک اعتلای اقتصادی و اجتماعی و سیاسی برساند، می باشد.

وی تصریح کرد: همت یکی از مباحثی است که امروزه باید در دستور کار همه ما باشد که اگر به آن عنایت داشته باشم انشالله به سر منزل مقصود میرسیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار