خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نطنز:

بیش از ۲۳۰ برنامه فرهنگی واجتماعی به مناسبت هفته بسیج در شهرستان نطنز اجرا خواهد شد

سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده ، فرمانده سپاه ناحیه نطنز با اعلام این خبر گفت: امسال در طول هفته بسیج در سطح شهرستان نطنز بیش از ۲۳۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی با اهداف تقویت اقتدار ملی ، جلوگیری از نفوذ دشمن و تبیین نقش و جایگاه بسیج با همکاری ادارات و نهاد ها وبه همت حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی اجرا می شود.
کد خبر: ۹۴۶۸۸۶۵
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبر گزاری بسیج از نطنز ، سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده ، فرمانده سپاه ناحیه نطنز با اعلام این خبر گفت: امسال در طول هفته بسیج در سطح شهرستان نطنز بیش از ۲۳۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی با اهداف تقویت اقتدار ملی ، جلوگیری از نفوذ دشمن و تبیین نقش و جایگاه بسیج با همکاری ادارات و نهاد ها وبه همت حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی اجرا می شود.

شبانی زاده افزود : هفته بسیج امسال با عنوان بسیج خدمتگزار ملت ایران نام‌گذاری شده است که باید بسیج با خدمتگزاری مناسب، ماندگار شود.

وی گفت: بسیج یک فرهنگ و تفکر است و باید تلاش شود که این فرهنگ و تفکر در جامعه نهادینه شود.

وی افزود: بسیج همواره با هدف سلب آرامش دشمن در حرکت بوده و امتداد این حرکت  از آغاز هشت سال دفاع مقدس به رهبری امام(ره) و هم اکنون نیز با هدایت‌های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ادامه دارد.

شبانی زاده با بیان اینکه امسال بیش از ۲۳۰ برنامه در هفته بسیج با همکاری حوزه ها و پایگاه های مقاومت در شهرستان برگزار خواهد شد افزود: یکی از برنامه های عمده این هفته برگزاری همایش شکوه واقتدار بسیج در پنجم آذر ماه است .

فرمانده سپاه ناحیه نطنز در تشریح برنامه‌ هفته بسیج در شهرستان نطنز گفت: عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری جشنواره  فرهنگی و ورزشی، اجتماع بسیجیان شهرستان در همایش  پنجم آذر ماه، نشست‌های روشنگری ، بزرگداشت روز حماسه و ایثار شهرستان، افتتاح پروژه های عمرانی و خدمت رسانی و محرومیت زدایی، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم، جشنواره هنرمندان بسیجی، برگزاری نشست های تحکیم بنیان خانواده در پایگاه های مقاومت بسیج،برپایی میز خدمت در مصلی های نماز جمعه،پخش فیلم های ارزشی در مساجد،رژه خودروی و موتوری و میقات صالحین، بخشی  از برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها