خبرهای داغ:
به همت گردان 115 امام حسین(علیه السلام) کاشان انجام شد:

یادبود شهدای امنیت اغتشاشات آبان ماه

مراسم یادبود شهدای آبان ماه در مقابله با اغتشاشات با موضوع نشست بصیرتی و جهاد تبیین با حضور دکتر گلچین کارشناس سیاسی کشور، رزمندگان وبسیجیان گردان 115 امام حسین(علیه السلام) در محل مقر این گردان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۶۸۸۷۰
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر 14 امام حسین(علیه السلام)، مراسم یادبود شهدای آبان ماه در مقابله با اغتشاشات با موضوع نشست بصیرتی و جهاد تبیین با حضور دکتر گلچین کارشناس سیاسی کشور، رزمندگان وبسیجیان گردان 115 امام حسین(علیه السلام) در محل مقر این گردان برگزار گردید.

فرمانده گردان 115 امام حسین(علیه السلام) با اعلام این خبر گفت: : رزمندگان و بسیجیان  گردان ۱۱5 امام حسین(علیه السلام) وظیفه خود می دانند که پیرو فرمایش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) که فرمودند: زنده نگاه داشتن یاد وخاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست، در برنامه های یادواره شهدا شرکت نمایند تا راه و رسم،یاد وخاطره ومجاهدت های شهدا در دل مردم زنده بماند.

این فرمانده درادامه افزود:   25 ابان سال1361،روز شهدا و تشییع 370 شهید بر روی دستان مردم در استان اصفهان بود، به همین مناسبت، یاد بود شهدای امنیت به ویژه ارمان علی وردی، در مقر گردان 115 امام حسین(علیه السلام) کاشان ، با موضوع نشست بصیرت افزایی، جهاد تبیین، پیرامون مسایل روز کشور و روشنگری با حضور دکتر گلچین کارشناس سیاسی کشوربرگزار گردید.

این فرمانده گردان در پایان گفت: بعد از صحبت های دکتر گلچین جلسه پرسش پاسخ همراه با برگزاری نماز جماعت، مداحی و ذکر مصیبت اهل بیت(علیهم السلام) پایان یافت.

ارسال نظرات