فرمانده سپاه رامسر:

دستاورد‌های بسیج موجب امید آفرینی درجامعه می‌شود / اجرای ۴۵۰ برنامه در هفته بسیج رامسر

ساری-فرمانده سپاه رامسر از اجرای ۴۳ عنوان و ۴۵۰ برنامه در هفته بسیج در در سطح شهرستان رامسر هم خبر داد و گفت:دستاورد‌های بسیج موجب امید آفرینی درجامعه می‌شود.
کد خبر: ۹۴۶۸۹۲۲
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۵

رامسر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ محمدرضا خمسیه فرمانده سپاه رامسر در نشست خبری بمناسبت هفته بسیج با بیان اینکه رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین و آگاهی رسانی هستند گفت: انقلاب اسلامی در طول ۴۴ سال از عمر شریفش فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشت و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال ۵۷ بعنوان نقطه عطف و قیام مردم شریف با مجاهدت‌ها و آغاز نهضت از سال ۴۲ تا ۵۷ ادامه داشت.

سرهنگ خمسیه  با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی فرصت خوبی در عرصه‌های مختلف بوجود آورد، افزود: تشکیل حکومت اسلامی در شروع بعثت توسط پیامبر اکرم جهت مقابله با جاهلیت بود و اسلام مسیر رشد و بالندگی را برای بشریت معرفی کرد.

فرمانده سپاه رامسر ادامه داد:انقلاب اسلامی با پشتوانه مردمی شکل گرفت و با حضور مردم و اثبات حقانیت پیش رفت و در حال پویایی و خلاقیت است.

سرهنگ خمسیه با تصریح  براینکه  از ابتدای انقلاب اسلامی تا امروز شاهد توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن هستیم که به روش‌های گوناگون وارد عمل شدند ،خاطرنشان کرد: امروزه شاهد جنگ‌ تکریبی هستیم .

فرمانده سپاه رامسر با تاکید بر اینکه وجود رهبر معظم انقلاب و مکتب اسلام و تلاش و مجاهدت مردم در عرصه‌های مختلف و قدرت دفاعی و موشکی در سطح جهان قدرت نمایی می‌کند و سبب رعب و وحشت دشمنان شد‌ه است گفت: در شرایط سخت باید بحران را تبدیل به فرصت کنیم و امروز با این شعار در صحنه حضور داریم و شاهد ترس و تزلزل و زوال دشمنان هستیم.

رامسر
سرهنگ خمسیه با بیان اینکه استفاده ابزاری دشمن از رسانه‌ها جنگ شناختی است که تشخیص را برای مردم سخت میکند، خاطر نشان کرد: دشمن با دروغ پردازی و سیاه نمایی دستاورد‌های نظام و استفاده ابزاری از مشکلات کشور جنگ شناختی را رقم زده تا مردم را فریب دهد که باید آگاهانه عمل کنیم.

فرمانده سپاه رامسر با تاکید بر عملگرایی به بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: دشمنان با یاس و نا امیدی بدنبال محاصره تبلیغاتی هستند که نکته اساسی جهاد امید آفرینی است و باید تلاش کرد امید در دل جامعه زنده شود.

به گفته سرهنگ خمسیه مهم‌ترین عرصه در مقابله با دشمنان، آمادگی در عرصه‌های نظامی و جهاد تبیین است که با عزم همگانی در سطوح مختلف باید روشنگری کرد.

فرمانده سپاه رامسر در ادامه گفت: از سال ۸۸ تا امروز که شاهد فعالیت‌های رسانه‌ای دشمن هستیم، بخشی از مردم را بهانه اعتراض به خیابان‌ها آوردند و تصورشان این بود در کشور ما میتوانند موفق باشند و همچنان ایران عزیز بالنده است و تمام محاسبات دشمن دچار شکست شد.

سرهنگ خمسیه خاطرنشان کرد: توطئه جدید دشمن استفاده ابزاری از مردم که رکن اصلی انقلاب اسلامی هستند بوده که تصور غلطی بود و مردم با شناختی که از انقلاب اسلامی داشتند با آن‌ها همراهی نکردند.

فرمانده سپاه رامسر به اغتشاشات اخیر هم اشاره کرد و افزود:از ابتدای امر ماهیت دشمن مشخص شد و اغتشاشگران با پشتوانه استکبار جهانی، گروهک‌های منافقین، کومله و دموکرات و ... که بواسطه قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ترس در دلشان بوجود آمده متحد شدند تا به نظام ضربه بزنند که با هدایت رهبری و آمادگی نیرو‌های نظامی و امنینی دست شان کوتاه شد.

سرهنگ خمسیه تاکید کرد: این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل خواهد شد و دشمن هیچ غلطی نمیتواند کند.

فرمانده سپاه رامسر با بیان اینکه در این ایام شرایط فعالیت‌های رسانه‌ای با توجه به فریب رسانه‌های معاند جهت دروغ پردازی و کشته سازی سخت بود، اما بیداری و هوشیاری مردم سبب شکست توطئه دشمنان شد گفت: با جهاد تبیین و روشنگری و روحیه خدمت رسانی مسئولین شاهد رشد و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم‌.

سرهنگ خمسیه  با تاکید به تفکر بسیجی در دانشگاه، عرصه‌های علم و فناوری، جامعه پزشکی، عرصه‌های دفاعی گفت: جمعیت میلیونی در جامعه بسیج جهت حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های بسیج جهت امید آفرینی به جامعه تلاش می‌کنند.

فرمانده سپاه رامسر با نگاهی به فعالیت‌های سپاه و بسیج در یک سال اخیر گفت: فعالیت‌های گسترده فرهنگی، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، سازندگی، محرومیت زدایی، ورزشی و. از برنامه‌های اصلی سپاه و بسیج بوده که موفقیت آمیز بوده است.

سرهنگ خمسیه با بیان اینکه نقش آفرینی بسیج جهت هماهنگی با مسئولین بوده و تلاش بر این است همه در یک جبهه جهت رشد و بالندگی تلاش کنیم، تصریح کرد: در عرصه اقتصاد مقاومتی هر جا مسئولین گوش به فرمان حضرت آقا بودند موفق عمل کردند و نقش رهبری راهبردی و بر اساس و پایه مردم سالاری دینی است و هر جا با دور اندیشی رهبر معظم انقلاب گوش به فرمان بودیم موفق شدیم.

رامسر
سرهنگ خمسیه با تاکید بر اینکه اگر در بحث اقتصاد مقاومتی به رونق تولید و اشتغال توجه ویژه شود همه مشکلات حل خواهد شد خاطر نشان کرد: بسیج در راستای ترویج تولید و کارآفرینی با اعطای تسهیلات و حمایت از تولید و اشتغال فعالیت دارد و در بخش جهاد سازندگی و محرومیت زدایی در عرصه‌های مختلف پای کار آمد و در نقاط مختلف روستایی با جاده سازی و آبرسان، کمک به محرومین و نیازمندان، ساخت خانه‌های محروم، تامین هزینه‌های آموزشی و کمک آموزشی که از مجموعه سپاه ۵ میلیارد تومان تامین اعتبار شد و با کمک خیرین ۴ هزار بسته معیشتی در ۸ ماه اخیر به نیازمندان داده شد و معرفی کار آفرینان برای اعطای تسهیلات، ساخت خانه‌های محروم، تامین ۸ خودرو جهیزیه و تامین هزینه درمان برای ۲۵ نفر از دیگر فعالیت‌های بسیج و سپاه رامسر بوده است.

فرمانده سپاه رامسر از اجرای ۴۳ عنوان و ۴۵۰ برنامه در هفته بسیج در در سطح شهرستان رامسر هم خبر داد و گفت:
 افتتاح نمایشگاه دستاورد‌ها با حضور کار آفرینان، رزمایش جهادگران فاطمی، جشنواره بزرگ ایران قوی، رزمایش کمک مومنانه، یادواره شهدا، یادواره شهدای امنیت، افتتاح آلمان و یادمان شهدای دانش آموزان، افتتاح کلاس‌های قران، افتتاح پروژه ها، اجتماع بزرگ بسیجیان، اردوی راهیان پیشرفت، المپیاد‌های ورزشی، میز خدمت شورای تحولی، تجلیل از نخبگان پیشکسوتان و اردو‌های جهادی از برنامه های این هفته است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار