بسیج از پربرکت ترین نهادهای انقلاب اسلامی است

سرهنگ سارانی گفت: تفکر جهادی از ویژگی های بارز بسیجیان است. همین ویژگی سبب شده تا بر هر مشکلی درکشور پیروز شویم.
کد خبر: ۹۴۶۸۹۸۹
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
به گزارش خبرنگار بسیج از چابهار، سرهنگ خدارحم سارانی فرمانده سپاه شهرستان چابهار در رزمایش جهادگران فاطمی در جمع گروههای جهادی با یادآوری اینکه ۴۳سال از عمر با برکت بسیج می‌گذرد، ایجاد بسیج مردمی بر پایه تفکر اهل‌بیت(ع) به خصوص مکتب عاشورا دارد را از پربرکت‌ترین نهادهای انقلاب اسلامی دانست.

وی با بیان اینکه در هر عرصه‌ای که مردم نیاز دارند، بسیج بی‌توجه به حاشیه‌ها ورود کرده و مسیر خدمت به مردم و نظام را در پیش گرفته است، تصریح کرد: امروز این افتخار نصیب بچه‌های بسیج است که شرورترین دشمنان خدا بسیج را دشمن خود می‌دانند و این، نشان دهنده مسیر درست خود است.

سرهنگ سارانی با اشاره به نقش مفید و سازنده بسیج در همه صحنه‌ها، از زمان دفاع مقدس تا کنون، تصریح کرد: بعد از دفاع مقدس هم هرجا نیاز به خدمت‌رسانی، تامین امنیت پایدار بوده و در عرصه های مردمی، فرهنگی، اجتماعی، حضور بابصیرت بسیج، توطئه های دشمن را نقش بر آب کرده است.

فرمانده سپاه چابهار به یادآوری ایام کرونا پرداخت و ادامه داد: بسیجیان با حضور در عرصه‌های مختلف این مبارزه از کنترل بیماری، کمک به کادر درمان، تهیه و توزیع مواد بهداشتی و یاری رساندن به مردم به تناسب ایجاد مشکل در کسب و کار مردم، با شناسایی خیرین و نیازمندان، این ارتباط را برقرار کرده و به مردم یاری رساندند.
 
به گفته وی، بسیاری از خدمات بسیج به درستی برای مردم بیان نشده و این خدمات ، بسیار فراتر از آن چیزی است که بیان شده است، و بسیجیان صرفا با نگاه خدمت به مردم تا پای جان برای کم‌کردن مشکلات و ایجاد آرامش ایستاده‌اند.
 
گفتنی است این رزمایش با هدف ترویج فرهنگ جهادی، تبیین نقش گروه‌های جهادی در کشور، بسیج کردن مردم و استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای تحقق شعار عدالت و پیشرفت با حضور ۱۰ گروه جهادی خواهر  و برادر  شهرستان  برگزار شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار