جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد

جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج، با حضور امام جمعه شهر علی اکبر، فرماندار، فرمانده سپاه و کلیه اعضای شورای اداری شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری هامون برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۸۹۹۱
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرنگار بسیج از هامون، جلسه ستاد گرامیداشت هفته مبارک بسیج، با حضور حجت الاسلام والمسلمین لطفیان سرگزی امام جمعه شهر علی اکبر،حاجی حسینی فرماندار، سرهنگ پورشهابی فرمانده سپاه و کلیه اعضای شورای اداری شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری هامون برگزار شد.

سرهنگ پاسدار پورشهابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هامون ضمن تبریک هفته مبارک بسیج،بسیج را بازوی توانمند امام و رهبری خواندند و گفتند؛ بسیج همان طور که امام (ره) فرمودند ریشه در صدر اسلام دارد و شجره ی طیبه است که همه از آن استفاده میکنند و از خدمات شایان این درخت تناور در طول انقلاب اسلامی استفاده شده است.


پور شهابی با اشاره به شعار هفته بسیج امسال با عنوان "بسیج خدمتگذار ملت ایران" به مهمترین برنامه‌های این هفته در شهرستان هامون اشاره کرد و افزود: دیدار با ائمه جمعه، غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا،همایش پیاده روی خانوادگی، برگزاری یادواره شهدا (آبروی محله) و همایش معتمدین،ریش سفیدان و بزرگان طوایف از مهمترین برنامه‌هایی است که در هفته بسیج برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار