رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاههای کشور:

مدرسه خط مقدم جهاد تبیین و معلمان افسران این میدان هستند

مدرسه خط مقدم جهاد تبیین و معلمان افسران این میدان هستند
مردانی با تاکید بر نقش آفرینی جامعه شریف و بزرگ دانشگاه فرهنگیان در حوزه تعلیم و تربیت و جهاد تبیین؛ مدرسه را خط مقدم جهاد تبیین و معلمان را افسران این جهاد دانستند.
کد خبر: ۹۴۶۹۰۰۳
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاههای کشور در همایش جهاد تبیین، دانشگاه اثر گذار، در جمع اساتید بسیجی دانشگاههای استان تهران و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان؛ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان بیان داشت: این دانشگاه و مراکز تربیت معلم قلب تپنده و مرکز ثقل آموزش و پرورش ماست.

وی خطاب به اساتید و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد: به فرموده امام راحل، شغل شما عزیزان یک شغل الهی است.

مسئول سازمان بسیج اساتید دانشگاههای کشور با تاکید بر نقش آفرینی جامعه شریف و بزرگ دانشگاه فرهنگیان در حوزه تعلیم و تربیت و جهاد تبیین؛ مدرسه را خط مقدم جهاد تبیین و معلمان را افسران این جهاد دانستند.

مردانی در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه بین المللی دانشگاههای کشورمان پرداخت و گفت: امروز به همت جهاد علمی جامعه دانشگاهی، دانشگاهها و مراکز علمی و پژوهشی ما در حوزه تولید علم حائز رتبه برتر علمی در دنیاست؛ اما بعضی ها با حاشیه سازی در تلاشند که در روند پرشتاب ما در تولید علم در دانشگاههای ما خلل ایجاد کنند.

گفتنی است صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دیگر سخنران این همایش بودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار