خبرهای داغ:
مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر خبر داد

کشف پیکر بی‌جان محیط بان مفقود شده ملایری

همدان-مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر گفت: صبح روز شنبه ۲۸ آبان ماه عوامل محیط بانی ضمن گشت زنی موفق به کشف پیکر بی‌جان همکار خود که مفقود شده بود در ارتفاعات لشکردر شدند.
کد خبر: ۹۴۶۹۰۱۲
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رضا ملکی درجمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱ بامداد روز جمعه ۲۷ آبان ماه ریاست اداره محیط زیست ملایر طی تماس تلفنی خبر از مفقود شدن یکی از محیط بانان شهرستان در منطقه لشکردر داد که بلافاصله امدادگران آتش‌نشانی ملایر به محل اعزام و به کمک محیط بانان و عوامل هلال احمر تا ساعت ۴ صبح اقدام به جستجو کردند.

وی افزود: پس از تجدید قوا ساعت ۶ صبح روز جمعه عملیات جستجو در ارتفاعات لشکردر با اضافه شدن کوهنوردان داوطلب به تیم جستجو از سر گرفته شد.

مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر عنوان کرد: ساعت ۱۲ ظهر تیم آنست هلال احمر با دو قلاده سگ وارد منطقه شده و عملیات جستجو تا غروب آفتاب ادامه پیدا کرد، اما متاسفانه موفق به پیدا کرد محیط بان ملایری نشدیم.

وی گفت: صبح روز شنبه ۲۸ آبان ماه عوامل محیط بانی ضمن گشت زنی موفق به کشف پیکر بی‌جان همکار خود در ارتفاعات لشکردر شدند که امدادگران آتش‌نشانی به کمک محیط بانان و کوهنوردان داوطلب پس از فیکس کردن پیکر در بسکت و کارگاه گرفتن با طناب جنازه را به پایین کوه انتقال داده و با مشایعت عوامل هلال احمر تحویل آمبولانس بهشت هاجر دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات