فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر:

هدف از بزرگداشت بسیج تاکید بر تبیین ظرفیت ها، دستاوردها و خدمات ۴۳ ساله بسیج مستضعفین است

نکوئی گفت: یکی از برنامه های مهم و محوری که در هفته بسیج باید همه مردم، پایگاه ها، مبلغان و مروجان فرهنگی بایدبه آن تاکید کنند بحث جهاد تبیین است که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) درسال گذشته خطاب به جوانان فرمان جهادتبیین رادادند.
کد خبر: ۹۴۶۹۰۱۸
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیکشهر، سرهنگ پاسدار حسین نکوئی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در مصاحبه باخبرنگاربسیج ضمن تبریک فرارسیدن چهل و سومین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین گفت: امروزه در وضعیت فعلی کشور داشتن روحیه بسیجی در بین مسئولین کشور می تواند راهکاری برای رفع مشکلات کشور باشد چرا که روحیه بسیجی یعنی روحیه جهاد، ایثار و گذشت که می‌توان کارهای بزرگ و اثرگذار را به ثمر رساند.

وی افزود: در شرایط فعلی که میهن اسلامی ازسوی استکبار جهانی و عوامل تحت سلطه آن تحت شدید ترین هجمه های ناجوانمردانه قرار گرفته است لازم است مسئولین و ملت شهید پرور ایران با آگاهی بیشتر و تقویت روحیه بسیجی تهدیدات آنان را خنثی نمایند.

وی گفت: یکی از برنامه های مهم و محوری که در هفته بسیج باید همه مردم، پایگاه ها، مبلغان و مروجان فرهنگی بایدبه آن تاکید کنند بحث جهاد تبیین است که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) درسال گذشته خطاب به جوانان فرمان جهادتبیین رادادند.

وی با اشاره به اینکه ناحیه بسیج سپاه نیکشهر در نظر دارد به نوبه خود در جهت ترویج فرهنگ پایداری و مقاومت بیش از صد عنوان برنامه را در سطح شهرتان اجرایی کندادامه داد: افتتاح طرح های عمرانی و محرومیت زدایی، افتتاح ۸۲ کلاس درس در سطح شهرستان نیکشهر، مراسم زیارت عاشورا، برگزاری ۳۵ یادواره شهدای شهرستان، برگزاری نشست های روشنگری، همایش سران طوایف و معتمدین، رزمایش های تخصصی خدمت رسانی به روستاها و عشایرسطح شهرستان ، اعزام ۱۳۵ گروه جهادی در غالب رزمایش کمک های مومنانه،ر زمایش فاطمیون در بحث امنیت کوچ عشایر، اعزام گروه های جهادی در بحث دامپزشکی ،واکسیناسیون دام وطیور عشایر، مسابقات فرهنگی ، غبارروبی مزارشهدا ودیدار با خانواده شهدا وجانبازان و... و همچنین شاخص ترین و محوری ترین برنامه بسیج همایش اقتدار بسیجیان باحضور بیش از ۳هزار بسیجی از مهم ترین برنامه های اجرایی در این هفته برشمرد.

این مقام مسئول بیان داشت: هدف از بزرگداشت بسیج تاکید بر تبیین ظرفیت ها، دستاوردها و خدمات ۴۳ ساله بسیج مستضعفین است.

وی با تاکید بر اینکه این هفته فرصت خوبی برای واکاوی تفکر بسیجی است، اظهار کرد: کار مجموعه بسیج تمدن سازی است که جزو منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) محسوب می شود و حل مشکلات مردم و کمک به اقشار ضعیف یکی از دستاوردهای بسیج و اولویت های ماست.

همچنین وی از تمامی بسیجیان برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این بزرگداشت دعوت به عمل آورده و خاطر نشان کرد که امید است هریک از ما در جایگاه خود بتوانیم دین خود را نسبت به شهدا وامام شهدا(ره) ادا نمایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار