معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع):

انعطاف و خودسازماندهی، نقطه قوت بسیج است

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) گفت: بسیج با انعطاف پذیری و خودسازماندهی در برابر هرگونه تهدید ایستاده و صحنه را مدیریت کرده است.
کد خبر: ۹۴۶۹۰۳۱
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹

به گزارش ستاد خبری هفته بسیج از مشهد مقدس، سرهنگ پاسدار محمدابراهیم اصلی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: بسیج بزرگ‌ترین و ارزشمندترین ذخیره و سرمایه انسانی نظام اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه بسیج همواره در میادین دفاع از انقلاب در طول عمر نظام اسلامی سربلند ظاهر شده گفت: بسیج در پرکردن حفره ها و خلاهای به جا مانده از کارهای نیمه تمام توانسته قوی ظاهر شود و با رفع تهدیدها و آسیب ها، بسیاری از معادلات منطقه ای و جهانی را تحت تاثیر قرار دهد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) افزود: عملکرد بسیج در طول سالیان گذشته شگفتی ساز بوده و توانسته بخش عمده ای از نقشه های نظام سلطه را در منطقه خنثی کند.

 

اصلی خاطرنشان کرد: کلرنامه موفق تفکر بسیج در جمهوری اسلامی، بسیاری از کشورهای منطقه را بر آن داشته تا با در پیش گرفتن اصول اولیه بسیج بتوانند در مقابل توطئه های دشمنان سربلند بیرون آیند.

 

 وی بیان داشت: در سالهایی که گذشت، بسیج همواره برای رفع هرگونه تهدید و آسیب به کشور در بسیاری از زمینه های مورد نیاز در کوتاه ترین زمان ممکن به میدان آمده و با انگیزه بالا و روحیه جهادی برای کشور و مردم امینت، آرامش و وحدت به ارمغان می آورند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها