استکبار جهانی امنیت، وحدت و معیشت جامعه اسلامی را مورد هدف قرار داده

سنچولی گفت: استکبار جهانی به رهبری آمریکا و هم پیمانان خائن منطقه با تهاجم همه جانبه امنیت، وحدت و معیشت جامعه اسلامی را مورد هدف قرار داده و با تمام توان دنبال اختلاف و فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی است .
کد خبر: ۹۴۶۹۰۳۷
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، سرهنگ پاسدار موسی سنچولی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زابل در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع امنیت که با حضور خانواده شهدا در سالن شهید فارسی ناحیه مقاومت بسیج زابل برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی میراث گرانقدر شهدای این نظام می باشذ و بیان وصایا و خاطرات ارزشمند شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت را باید در جامعه بخصوص ذر بین نسل جوان نهادینه کنیم و نسل جوان را با سیره شهدا بیشتر آشنا کنیم .

سنچولی با بیان اینکه همه ما وارث خون شهدا هستیم بیان داشت: استکبار جهانی به رهبری آمریکا جنایتکار خونخوار و هم پیمانان خائن منطقه با تهاجم همه جانبه امنیت، وحدت و معیشت جامعه اسلامی را مورد هدف قرار داده و با تمام توان دنبال اختلاف و فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

سنجولی افزود: شهدای امنیت بار دیگر از انقلاب در مقابل توطئه های استکبار و مزدوران داخلی دفاع کردند و اگر فداکاری این شهدای عزیز نبود امنیت امروز حاصل نمی‌شد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کوچکترین کاری است که ما در مقابل ایثار و رشادت از خود گذشتگی این عزیزان انجام می دهیم و انشاالله که خداوند به ما توفیق خدمت به شهدا و شفاعت این عزیزان را نصیب ما بگرداند.

ارسال نظرات