اجرای بیش از ۲ هزار برنامه هفته بسیج در استان بوشهر

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در نشست خبری هفته بسیج گفت: بیش از ۲ هزار برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان بوشهر اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۴۶۹۰۸۶
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو در این نشست خبری با حضور جمعی از اصحاب رسانه و با گفتن شعار هفته بسیج امسال "بسیج خدمتگزار ملت ایران" افزود: هفته بسیج امسال در استان بوشهر از تاریخ ۲۹ آبان ماه تا ۵ آذر ماه بیش از ۲ هزار برنامه در سراسر استان در اقشار ۲۰ گانه نواحی، حوزه‌ها، پایگاه‌ها، کانون‌ها و ستاد سپاه استان بوشهر برگزار خواهد شد.  
وی افزود: بسیج نهادی مقدس در جامعه ایران به شمار می‌رود که با سازوکار‌های مفید و بازدارنده نقشی اثر بخش در امنیت اجتماعی جمهوری اسلامی ایران ایفا نموده است.

اجرای بیش از ۲ هزار برنامه هفته بسیج در استان بوشهر

علی رزمجو بسیج را نیرویی اثر بخش در راستای محقق کردن ارزش‌های نظام دانست و تصریح کرد: بسیج به عنوان نیرویی اثر بخش در راستای حفظ ارزش‌های نظام اسلامی و استقرار امنیت می‌باشد همچنین با فعالیت این بسیج در زمینه‌های فرهنگی و امنیتی خود را به عنوان نهادی ضروری در انقلاب اسلامی جا داده است.
فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر بسیج را نخستین الگوی انقلابی در تحولات مختلف دانست و گفت: بسیج تا کنون به عنوان نخستین الگوی انقلابی در مسیر تحولات سیاسی، اجتماعی، دفاعی، فرهنگی و سازندگی نقش‌آفرینی‌های زیادی را در کشور انجام داده است.

اجرای بیش از ۲ هزار برنامه هفته بسیج در استان بوشهر

سردار علی رزمجو اندیشه بسیج را انقلابی و همراه با ایثار و فداکاری دانست و اظهار کرد: بسیج در معرفت دینی و بهره‌گیری از اندیشه‌های انقلاب اسلامی و رهنمود‌های امام انقلاب در تحکیم مبانی ارزش‌های اسلام، جهاد، شهادت و ولایتمداری در جامعه به ویژه در نوجوانان و جوانان در کارنامه‌ای درخشان دارد.
وی افزود: از هفته بسیج سال گذشته تاکنون، ۴۷ میلیارد تومان در بحث پروژه‌های عمرانی و در محرومیت زدایی و ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در پروژه‌های مختلف هزینه شده است.
علی رزمجو با اشاره به برنامه‌های شاخص هفته بسیج گفت: برنامه بصیرتی جهاد تبیین ویژه نیرو‌های مسلح، افتتاح استودیو صدای مرکز آفرینش‌های فرهنگی سپاه، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، سخنرانی فرماندهان نواحی در خطبه‌های نماز جمعه، نمایش اقتدار بسیج در سراسر استان با حضور بیش از ۵۰ هزار بسیجی در ۵ آذر ماه، آزادسازی تعدادی از زندانیان جرایم غیر عمد، جشنواره طهورا برای بسیج جامعه زنان، افتتاحیه گردان امام حسین علیه‌السلام و حوزه علی بن ابیطالب جم و کلنگ زنی ساختمان ناحیه مقاومت عسلویه از دیگر برنامه‌های این هفته می‌باشد.

اجرای بیش از ۲ هزار برنامه هفته بسیج در استان بوشهر

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر ادامه داد: جشنواره جهادگران علم و فناوری و افتتاح نمایشگاه محصولات فناورانه، کلنگ‌زنی گردان امام حسین (ع) عالیشهر، برگزاری جشنواره مالک اشتر همراه با رونمایی از تولیدات فرهنگی و هنری، محفل انس با قرآن و افتتاحیه مسابقات سراسری قرآن بسیج از برنامه‌های دیگر هفته بسیج در استان بوشهر می‌باشد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات