بیانیه سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان به مناسبت هفته بسیج

همدان- سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان به مناسبت هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۶۹۱۱۴
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«بسیج، مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن اذان رشادت و شهادت سرداده اند.» امام خمینی رضوان الله تعالی علیه

ملت عزیز ایران!

مردم بصیر استان همدان!

بیش از ۴۰ سال است که بسیج این یادگار گران سنگ امام راحل عظیم‌الشأن، خدمتگزار ملت ایران است. در آغاز پیدایش، در غرب کشور؛ سال‌های طولانی در دفاع مقدس و پس از آن در میدان‌های سازندگی و اقتصادی و اکنون نیز در نبرد ترکیبی با دشمن دون و فریبکار زبون در کف خیابان ها و کوچه پس کوچه‌های شهر ها.

آری بسیج، جان نثار انقلاب و فدایی امت است. هر جا تکلیفی بوده بلادرنگ حاضر شده و مظلومانه و مقتدرانه در مقابل فتنه‌های دشمن ایستاده است.

نظام سلطه که توان رویارویی با ملت عزیز ایران را ندارد، نسبت به اردوکشی خیابانی با کمک تروریست‌های اجاره‌ای اقدام کرده که این فتنه آمریکایی _ صهیونیستی هم به فضل الهی و با تدابیر حکیمانه فرمانده شجاع و بزرگ بسیجی جهان اسلام حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) دفع خواهد شد.

هفته مبارک بسیج را به ملت بزرگ ایران که همه آنها عضو بسیج هستند، تبریک عرض می‌کنیم و صمیمانه از حضور با بصیرت آنها در پشتیبانی همه جانبه از انقلاب عزیز اسلامی سپاسگزاریم؛ چه در راهپیمایی‌های متعدد در محکومیت اقدامات تروریستی، و چه در تشییع باشکوه پیکرهای مطهر شهدای مظلوم اغتشاشات اخیر.

آن کسی که محل عبادت مردم را هتک حرمت می‌کند، قرآن می‌سوزاند، به ارزش‌های دینی و ملی اهانت می‌کند قطعا دلسوز مردم نیست؛ بلکه عمله دست دشمن است، چه بداند و چه نداند: اسْتَحْوَذَ عَلَيْهِمُ الشَّيْطانُ فَأَنْساهُمْ ذِكْرَ اللَّهِ أُولئِكَ حِزْبُ الشَّيْطانِ أَلا إِنَّ حِزْبَ الشَّيْطانِ هُمُ الْخاسِرُونَ (آیه شریفه 19 سوره مجادله).

از دستگاه محترم قضایی می‌خواهیم که با قدرت و قاطعیت و سرعت نسبت به محاکمه جنایتکاران در داخل اقدام و یقه طراحان خارجی را از طریق مراجع بین المللی گرفته و گزارش آن را به ملت عزیز تقدیم نماید.

وَ لِلَّهِ الْعِزَّةُ وَ لِرَسُولِهِ وَ لِلْمُؤْمِنِينَ وَ لكِنَّ الْمُنافِقِينَ لا يَعْلَمُونَ.  (بخشی از آیه شریفه 8 سوره منافقون)

سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار