دیدار اعضای ستاد هفته بسیج استان بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری

رئیس و اعضای ستاد هفته بزرگداشت بسیج استان بوشهر با حضور در مجتمع آدینه بوشهر با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۴۶۹۱۲۷
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰

دیدار اعضای ستاد هفته بسیج استان بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ابتدای این دیدار با تبریک فرا رسیدن هفته بزرگداشت بسیج گفت: بسیج یک هدیه الهی است که خداوند متعال در انقلاب اسلامی به مردم ایران عطا کرد.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری اظهار کرد: اوج حماسه‌آفرینی بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس طلوع کرد و پس از آن نیز بسیج در همه صحنه‌های سرنوشت‌ساز نظام اسلامی، کارآمد، پیشگام و مؤثر بوده است و توانسته است بحران‌ها و چالش‌های مختلف را به فرصت تبدیل کند.

 

دیدار اعضای ستاد هفته بسیج استان بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری

وی تصریح کرد: بسیج یکی از ارکان مهم اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است و در محاسبات هندسه قدرت، یکی از اضلاع مهم این هندسه به شمار می‌رود.
نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر تأکید کرد: بسیج برای انقلاب اسلامی یک نعمت بزرگ است به طوری که هرجا نظام اسلامی به یک نیروی واکنش سریع موفق در تمامی ابعاد، امور و مسائل خود نیاز دارد بسیج در آن زمینه حضوری به موقع و موفق دارد به همین جهت است که هم دشمنان داخلی و هم دشمنان خارجی، بسیج را آماج حملات خود قرار می‌دهند.

 

دیدار اعضای ستاد هفته بسیج استان بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری

امام جمعه بوشهر اذعان کرد: بسیج خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی و سد محکمی برای حریم نظام اسلامی در مقابل تهاجمات سخت و نرم بیگانگان است.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به این که بسیج یکی از مؤلفه‌های قدرت نظام اسلامی است لازم است تا ما به صورت روزافزون به قدرت بسیج در زمینه‌های مختلف از جمله زمینه‌های علمی و دانشی، معرفتی و فرهنگی آن مانند ایمان، تقوا، اخلاق و بصیرت بیفزاییم.

آیت الله صفایی بوشهری در بخشی از سخنان خود به شهدای بسیج نیز اشاره کرد و گفت: شهدای بسیج شهدایی هستند که خود برای خدمت به اسلام و کشور به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری شتاب کردند و در این راه حماسه‌ای بزرگ آفریدند که شاید در طول تاریخ ایران و اسلام بی‌نظیر باشد.

دیدار اعضای ستاد هفته بسیج استان بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری

وی در ادامه کشور‌های غربی را حامی تروریست دانست و اظهار کرد: کشور‌هایی مانند آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان که دارای جوامعی سراسر توحش مدرن است تلاش می‌کنند تا برای ایران که یک معادله حمکرانی جدید بر پایه دین، صلح، معنویت، اخلاق و هم‌گرایی در جهان ایجاد کرده است مشکلات مختلفی را درست کنند که این مطلب نشان می‌دهد این کشور‌ها ذاتاً با دین، خدامحوری و اخلاق مخالفند.
صفایی بوشهری افزود: این کشور‌ها جنگ‌های متنوعی را مانند جنگ سخت، فتنه ۱۳۸۸، پروژه نفوذ، تحریم‌های اقتصادی، ایجاد مشکل در عرصه‌های علم و فناوری و بهداشت و درمان و اختلاف‌افکنی بین اقوام و مذاهب را در برابر ما تجربه کردند و موفق نشدند به همین جهت امروز یک جنگ ترکیبی علیه ما به راه انداخته‌اند که نوک پیکان این جنگ، رسانه است.
وی در پایان به جهاد تبین نیز اشاره کرد و گفت: امروز لازم است ابتدا توانمندی‌های کشور را به خوبی نشان دهیم و بعد از آن، دشمن را نیز معرفی کنیم و بگوییم که دشمن کیست و چه اهدافی دارد.

دیدار اعضای ستاد هفته بسیج استان بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر نیز در این دیدار گفت: نهاد بسیج یک الهام الهی بر قلب مبارک امام خمینی (ره) بود که ما در هر عرصه‌ای، نتایج و تلاش‌های این لشکر مخلص خدا را در دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی می‌بینیم.
سرتیپ علی رزمجو به خدمات محرومیت‌زدایی بسیج در سال جاری اشاره و اظهار کرد: بسیج استان بوشهر در سال جاری، ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تاکنون در مناطق محروم و محرومیت‌زدایی هزینه کرده است.
وی به برنامه‌های هفته بزرگداشت بسیج در استان بوشهر نیز اشاره و تصریح کرد: بیش از ۲ هزار برنامه مختلف به همت رده‌های مختلف بسیج در سراسر استان اجرا می‌شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات