یادداشت/ جواد چپردار

خوش به سعادت آن هایی که سربازی گمنام امام زمان (عج) عنوان خدمتشان است

خوش به سعادت آن هایی که سربازی امام زمان (عج) آن هم به صورت گمنام، عنوان شغلی یا خدمتشان است.
کد خبر: ۹۴۶۹۱۸۶
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، جواد چپردار، فرمانده پایگاه بسیج شورای اسلامی شهر کرج، در وصف سربازان گمنام امام زمان (عج) در یادداشتی آورده است: هر اعتراض، اغتشاش یا حادثه ای که وجهی از اضلاع یا زوایای حاکمیت نظام اسلامی را تحت تاثیر خود قرار دهد، تهدیدی که در جاسوسی یا نفوذ بر اقتدار دولت ها اثرگذار است، عبور از مرزهای طبیعی یا مجازی کشور و افشای اختلاس و دست درازی ها به بیت المال و بسیاری از موارد پیدا و پنهان جاری در داخل و خارج این مرز و بوم سربازان گمنامی را در خاکریز خود دارد.

خوش به سعادت آن هایی که سربازی گمنام امام زمان (عج) عنوان خدمتشان است

پتانسیل های اطلاعاتی، عملیات های میدانی و موفقیت های ملی و بین المللی این سربازان گمنام، حاصل رشادت، حضور و بیداری فرزندان دلیر، شجاع و مخلص اطلاعات است که هیچ وقت دیده و شنیده نمی شود. شهدایی که این روزها در جریان اغتشاشات، آشوب ها و ترورها از جمع یاران گمنام و سربازان امام زمان (عج) آسمانی می شوند، کبوتران عاشقی هستند که در خاکریزهای امنیت این کشور، سنگرهای اقتدار اطلاعات و در اوج بی نامی و گمنامی با تیر کینه، نفاق و نفوذ پرپر می شوند و ما را در نهایت نیاز و بی نیازی مطلق خود، داغدار عروجشان می کنند.

مرور اتفاقات اخیر مرا به یاد دوران هشت ساله دفاع مقدس می اندازد که وقتی در گردان های عملیاتی به خط دشمن می زدیم، نیروهای اطلاعات لشکر، در کنارمان حضور داشتند و مسیر حرکت و مقرهای آتش دشمن را برایمان تشریح می کردند؛ تازه متوجه می شدیم این مسیر سخت گردان ها را شب های پیش در تنهایی و استتار تا پایان راه رفته اند و بازگشته اند و امروز دوباره در کنار ما هستند و به خط دشمن می زنند.

یادم می آید که ما یک بار از پشت خاکریزها به خط دشمن می زدیم و دوستان اطلاعاتی ما از مرز خاکریزها به قلب سنگرهای کمین دشمن نفوذ کردند و اطلاعات عملیات ها را بر روی کالک، نقشه و مسیر دوباره برای فرماندهان گردان تشریح می کردند. کاش می شد از غربت، مظلومیت، گمنامی و اهتمام عملیاتی آن ها بیشتر می نوشتیم اما این راه و رسمی است که خودشان انتخاب کردند و راه اخلاص و طریق دیده نشدن را گزیده اند؛ خوش به سعادتشان که سربازی امام زمان (عج) آن هم به صورت گمنام، عنوان شغلی یا خدمتشان است.

آنان از برج دیدبانی امنیت این مرز و بوم تا هر کوی و برزن ایستاده اند و در قله های دیده بانی، گمنام ولی عاشقانه سینه های سترگشان را سنگر حفاظت از امنیت و آرامش من، تو، ما و آن ها کرده اند. به آن هایی که پرواز کردند و آسمانی شدند تبریک و به آن هایی که در طول ماه های اخیر فرصت چشم برهم زدن را نیافته اند، با ارادت عرض «خدا قوت» می گوییم.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار