صالحی گفت: امروز بسیج و گروه‌های جهادی بسیج به عنوان میدان داران عرصه محرومیت زدایی و خدمت رسانی، در خط مقدم خدمت به مردم در مناطق محروم کشور هستند.
کد خبر: ۹۴۶۹۳۰۱
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

سرهنگ پاسدار براتعلی صالحی، مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، ضمن تاکید به ارزشمند بودن اقدامات گروههای جهادی گفت: در ادبیات دینی و انقلابی ملت ایران، فرهنگ جهاد جایگاه ویژه و مهمی دارد و این مهم به برکت تفکر حضرت امام(ره) جاری شده و باید اذعان داشت که جهاد در کنار ولایت معنا پیدا می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز بسیج و گروه‌های جهادی بسیج به عنوان میدان داران عرصه محرومیت زدایی و خدمت رسانی، در خط مقدم خدمت به مردم در مناطق محروم کشور هستند.

سرهنگ پاسدار صالحی تاکید کرد: ملت ایران در طول انقلاب اسلامی با تکیه بر فرمان ولایت در عرصه‌های مختلف جهاد انجام دادند که جهاد دفاعی در دفاع مقدس، جهاد سازندگی، جهاد علمی، جهاد فرهنگی و جهاد اقتصادی نمونه هایی از آن‌ها است.

وی در ادامه اذعان داشت: در گام دوم انقلاب گروه‌های جهادی بسیج، جبهه مبارزه با فقر و محرومیت هستند که برای خدمت به، ولی نعمتان در محروم‌ترین مناطق کشور تلاش می‌کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با روحیه جهادی بن بست‌ها از بین می‌رود و امروز حل مسائل و مشکلات موجود کشور نیز با روحیه و عمل جهادی و انقلابی امکان پذیر است.

وی افزود: اقدامات جهادگران بسیجی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا مبین کارآمدی بسیج بود و نشان داد که بسیج تبدیل کننده تهدید‌ها به فرصت‌ها است.


وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی ) به خوبی با رصد تحرکات دشمن، امر به جهاد تبیین و مبارزه با تحریف را صادر فرمودند، تا تمامی دلدادگان مکتب امام خمینی (ره) و شهدای عزیز پا در این رزمگاه گذاشته و مانند همیشه دشمن زبون را با نقش آفرینی جهادی خود مغبون سازند.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان بصیرت را گام اول در جهاد تبیین دانست و گفت: پر واضح است موثرترین روش حضور در صفوف مجاهدان این عرصه، اول بصیرت و دیگر صبر است ،همانطور که معصوم علیه السلام فرمود: «کونو دعاه الناس به غیر السنتکم»، خدمت رسانی به مردم و و عمران و آبادانی کشور عزیزمان است.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات