خبرهای داغ:
امام جمعه قهستان:

مسئول و مدیر بسیجی کسی است که شبانه روز برای حل مشکل و درد مردم تلاش کند و آرام نگیرد

حجت الاسلام راستگو: روحیه جهادی و بسیجی عامل پیشرفت جامعه است و مسئول و مدیر بسیجی کسی است که نه تنها از دردمردم احساس درد کند بلکه شبانه روز برای حل مشکل و درد مردم تلاش کند و آرام نگیرد.
کد خبر: ۹۴۶۹۳۶۲
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  بسیج در شهرستان درمیان حجت الاسلام راستگو امام جمعه شهر قهستان در اجتماع جهادگران فاطمی گفت:در بحث جهاد تبیین باید دید انقلاب و نظام در آغاز کجا بود و اکنون در چه سطح و جایگاهی است و در تبیین این موضوع شاید عده ای بگویند که این پیشرفت ها در همه کشورها بوده است حال آنکه رشد ما در پیشرفتها خیلی بیشتر از دیگر کشورهاست با وجوداین که ما همواره تحت تحریم نظام استکبار بوده و هستیم ولی دشمن این پیشرفت ها را طوری دیگر روایت می کندو در تلاش برای ناامید کردن ملت است.

امام جمعه قهستان ادامه داد:این حرکت و پیشرفت نظام باید برای مردم و خصوصا نسل جوان  تبیین شودو سکوت در مقابل  امپراتور رسانه ای دشمن از هیچ کس قابل قبول نیست .امروز دشمن هر آنچه دارد به میدان آورد و تلاش او با ایجاد اغتشاشات و استفاده از منافقین، سلطنت طلب، تجزیه طلب ناشی از استیصال در مقابل پیشرفت های ملت ایران است که بنا به فرموده مقام عظمای ولایت راه به جایی نخواهد برد.

حجت الاسلام راستگو به در ادامه به اهمیت فضای مجازی اشاره داشت و گفت:امروز در فضای مجازی به واسطه امپراتور رسانه ای دشمن جای جلاد و شهید عوض شده و نظام خدمات و پیشرفت های آن مظلم واقع شده است و اگر فکری به حال آن نشود به قتلگاه فرزندان ما تبدیل خواهد شد.

وی در ادمه به موضوع اغتشاشات اخیر اشاره داشت و گفت:دشمن علاوه بر فعالیت های که درفضای مجازی برای مدیریت اغتشاشات داشت و نتوانست به نتیجه دلخواه خود برسد برای ادامه دار بودن اغتشاشات در حال هزینه کرد مالی است و همان گونه که خود افراد دستگیر شده در این اغتشاشات اعتراف می کند برای ایجاد ناامنی و اغتشاش در سطح جامعه از آنها پول دریافت کرده اند.

امام جمعه قهستان در بخش دیگری از صحبتهای خود گفت:آنها که دل در گرو آمریکا و اروپا دارند ببینند که این کشورهای که با شعار آبادانی منطقه، افغانستان و عراق را اشغال کردند چه برای مردم این کشورها به ارمغان آورده اند آیا جز نا امنی و فقر بوده است که با آمدن آنها به ایران بهتر از انچه در این کشور ها اتفاق افتاده در ایران  رقم بخورد.

حجت الاسلام راستگو در پایان گفت:روحیه جهادی و بسیجی عامل پیشرفت جامعه است و مسئول و مدیر بسیجی کسی است که نه تنها از دردمردم احساس درد کند بلکه شبانه روز برای حل مشکل و درد مردم تلاش کند و آرام نگیرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار