رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه:

شبکه سازی دشمن شکست خورده و دشمن به سمت خشونت پیش رفته است

سردار زهرایی گفت:شبکه سازی شکست خورد و با عدم همکاری مردم روبرو شد به سمت خشونت رفت.
کد خبر: ۹۴۶۹۴۲۲
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶


به گزارش خبر گزاری بسیج ازکرمان، سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور عصر امروز در همایش ملی طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی  اظهار کرد:فریب‌خوردگان و خودفروختگان به دنبال خدشه به کیان مقدس انقلاب اسلامی بودند گرچه خیال واهی داشتند‌.

این مقام مسئول افزود: شبکه سازی شکست خورد و با عدم همکاری مردم روبرو شد به سمت خشونت رفت.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم کرد و خم به ابرو نیاورد، گفت: جمهوری اسلامی نهالی بود که به درخت تناور تبدیل شد، اکنون هم ۷۰ شهید داده است، دشمن بداند اگر از سرهای ما کوه بسازد هیچ اتفاقی برای انقلاب اسلامی نمی‌افتاد.

سردار زهرایی گفت: دشمن در این فضای ۶۰ روزه با عقبه ده ساله به دنبال گرفتن آگاهی از نسل جدید بود و می‌خواست حکمرانی بر اذهان نسل جدید داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: آن‌ها می‌خواهند بلاهایی که سر جامع بشری آوردند در جامعه اسلامی پیاده کنند.
این مقام مسئول گفت: اتفاقات اخیر کشور شورش برهنگان علیه پابرهنگان است و شعار زن زندگی آزادی، آزادی زن نیست بلکه آزادی دسترسی به زن است.
زهرایی گفت: اسلام به زن جایگاه خاصی داده و آن را نیز مشخص کرده است.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور اقتصاد انقلاب اسلامی را عملی کردن اقتصاد مقاومتی خواند و بیان داشت: این موضوع را حضرت آقا مطرح و بسیاری از اقتصاددانان آن را تایید کردند.
این مقام مسئول افزود: همانگونه که در سیاست و قدرت نظامی قوی هستیم و به درجه‌ای رسیده‌ایم که کسی گزینه نظامی را علیه ما انتخاب نمی‌کند، باید در اقتصاد هم قوی شویم، ما در بسیاری موارد دشمن را به زانو درآورده‌ایم باید در اقتصاد هم بتوانیم و می‌توانیم.

زهرایی با بیان اینکه مردم سبب می‌شوند تا اقتصاد مقاوم شود، گفت: مردم قاعده انقلاب هستند، با اقتصاد کلان و سرمایه‌گذاری که تبعیض‌ها، طبقه‌بندی جوامع را بدنبال دارد نمی‌توان توازن اقتصاد را رقم زد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی عنوان کرد: در حوزه اقتصادی مردم همانند دوران دفاع مقدس احساس مسؤولیت نکردند، ماه محرم و صفر، همه پای کار هستند چون باور داریم این صحنه آخرالزمان است و کار اعتقادی ما است، اما در اقتصاد چنین نکردیم شش مولفه اقتصادی به مردم بر می‌گردد که نشان می‌دهد پای کار نیامدیم.
سردار زهرایی اضافه کرد: مسؤولان و دولتمردان باید باور کنند مردم هم می‌توانند در اقتصاد مقاومتی نقش داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه صندوق‌های قرض‌الحسنه مدل بسترساز بانکداری اسلامی است، گفت: ۲۹ هزار صندوق ایجاد و بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار خانم عضو هستند که یک کلونی اجتماعی به هم پیوسته به شمار می‌روند.

این مقام مسئول افزوذ: این صندوق‌ها در سال گذشته ۷۹ هزار شغل ایجاد کردند و امسال نیز ۲۹ هزار شغل پایدار ایجاد کردند.
وی خاطر نشان کرد: این‌ قوت و قدرت مردم است، ضمن اینکه در کنار این صندوق‌های قرص‌الحسنه، حمایت و همکاری بانک‌ها قوت گرفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار