فرمانده عملیاتی لشکر ۲۵ کربلا در گفتگو با بسیج:

شهید آذرنگ در حفظ بیت المال زبانزد رزمندگان بود

ساری-فرمانده عملیاتی لشکر ۲۵ کربلا با بیان اینکه شهید آذرنگ در حفظ بیت المال زبانزد رزمندگان بود، افزود: حساسیت شهید در این موضوع بسیار بالا بود.
کد خبر: ۹۴۶۹۴۹۹
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، همزمان با آغازین روز هفته بسیج، یادواره شهدای مدافع امنیت و حرم مازندران با محوریت شهید وجیه الله آذرنگ با حضور خانواده معظم این شهید والامقام و فرمانده سپاه کربلا در لشگر ویژه ۲۵ کربلا برگزار شد.

شهید آذرنگ در حفظ بیت المال زبانزد رزمندگان بود
سرهنگ صالحی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن تبریک هفته بسیج، به ویژگی‌های شهید آذرنگ اشاره کرد و گفت: شهید آذرنگ خوش خلق و صبور بود.

فرمانده عملیاتی لشکر ۲۵ کربلا با بیان اینکه شهید آذرنگ در حفظ بیت المال زبانزد رزمندگان بود، افزود: حساسیت شهید در این موضوع بسیار بالا بود.

سرهنگ صالحی در ادامه با تصریح بر اینکه شهید آذرنگ در دفاع از امنیت در نقطه صفر مرزی شهید شد، خاطرنشان کرد: امروز امنیت پایدار ایران اسلامی مدیون شهدایی چون وجیه الله آذرنگ‌ها است.

این فرمانده مازندرانی در ادامه یادآور شد: لشکر ۲۵ کربلا در دفاع از امنیت یران اسلامی نقش مهمی بر عهده دارد که به خوبی میتوان نقش آن را در دفاع مقدس و پس از آن در جبهه مقاومت مشاهده کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار