هفته بسیج گرامی باد

برگزاری یادواره خانگی شهید عباس ستاری مقدم در گلباف

به مناسبت هفته بسیج وبه همت حوزه برادران وخواهران ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع)یادواره خانگی شهید عباس ستاری مقدم در گلباف برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۹۵۵۵
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛به مناسبت هفته بسیج وبه همت حوزه برادران امام حسین (ع)وخواهران نرگس  ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع)با حضور سرهنگ پاسدار محمدی زاده جانشین ناحیه امیرالمومنین (ع)یادواره خانگی شهید عباس ستاری مقدم در گلباف برگزار شد.

سرهنگ محمدی زاده افزود: وحدت، همدلی و امنیت که امروز در کشور ایران اسلامی وجود دارد از رشادت و جانفشانی های این شهیدان است.

وی اضافه کرد: ما به عنوان ادامه دهندگان راه شهدا و بخصوص شما دانش آموزان باید به تقوا و ایمان خود را آراسته کرده و در گفتار، رفتار و کردار تان بسیار مراقب باشید و در این صورت بوده که فرهنگ شهادت همچنان پا برجا خواهد ماند.

جانشین سپاه ناحیه امیرالمومنین(ع)هم با بیان اینکه آشنایی نسل جوان و نوجوان از اهداف برگزاری یادواره شهداست، گفت: سیره شهدا گنجینه ارزشمندی برای بالندگی نسل جوان است و این گنجینه ارزشمند و هدایتگر تأثیر بسزایی در نقش‌آفرینی نسل جوان در عرصه‌های نیاز جامعه به میهن اسلامی دارد.

سرهنگ محمدی زاده افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست و وظیفه ما است که یاد آن‌ها را زنده نگه داشته و ادامه دهنده راهشان باشیم.

۲۹ آبان تا پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸، به نام هفته بسیج نامگذاری شده است.

ارسال نظرات