معاون سیاسی، اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان:

دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم به درستی تبین نشده است

بامری گفت: دستاوردهای عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مردم به درستی تبین نشده است و دشمنان قسم خورده نظام از این غفلت سوءاستفاده کرده اند لذا مدیران باید به برگزاری جلسات جهاد تبین در دستگاههای اجرایی تاکید داشته باشند.
کد خبر: ۹۴۶۹۷۲۷
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار حسن نکویی، مدیرسازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در دیدار با معاون سیاسی، اجتماعی استاندار ضمن تبریک هفته بسیج گفت: هرجاکه در دستگاههای اجرایی مدیران تفکر بسیجی وجهادی را سرلوحه کار خود قرار دادند خدمت رسانی به مردم بهتر ورضایتمندی نیز بیشتر بوده است.

وی افزود: دلیل عمده اتفاقات اخیر بی اطلاعی برخی از مدیران هست.

سرهنگ نکوئی ادامه داد: آگاه سازی مدیران و کارکنان می بایست با برگزاری جلسات جهادت تبین انجام شود و این یک اولویت در کارهای سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان می باشد.

بامری معاون سیاسی، اجتماعی استاندار، ضمن تبریک هفته بسبج از فعالیت های مجموعه سپاه استان و بسیج ادارات تقدیر و آمادگی خود را جهت برگزاری جلسات‌ جهاد تبین در سراسر استان اعلام کرد.

وی افزود: دستاوردهای عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مردم به درستی تبین نشده است و دشمنان قسم خورده نظام از این غفلت سوءاستفاده کرده اند لذا مدیران باید به برگزاری جلسات جهاد تبین در دستگاههای اجرایی تاکید داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار