آیت الله صفایی بوشهری، در جمع فرماندهان تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر:

طبیعت جهان استکبار دشمنی کردن است

صبح امروز دوشنبه آیت الله صفایی بوشهری در دیدار فرماندهان تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه طبیعت جهان استکبار دشمنی کردن است، اظهار کرد: جهان استکبار به دنبال جهان خواری، سلطه بر منابع و چپاول ثروت دیگر کشورهاست.
کد خبر: ۹۴۶۹۷۶۴
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه پیش از انقلاب، کشور ایران مستعمره نوین جهان استکبار بود، افزود: تلاش استکبار جهانی برای این است تا ایران نتواند الگو برای سایر کشورها باشد، برای این منظور همیشه انواع تحریم، تهدید و توطئه به کار گرفته است.


وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به کشور استقلال و عزت داد به همین خاطر انواع و اقسام تهاجم ها را بر علیه ایران انجام داده و می دهند.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به تهاجم ترکیبی دشمن، تأکید کرد: باید در مقابل تهاجم ترکیبی دشمن، مقاومت ترکیبی انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عنوان کرد: بیداری و هوشیاری مردم باعث شده تا توطئه های متوالی دشمن برابر ایران اسلامی راه به جایی نبرد؛ بصیرت، دشمن شناسی، وحدت، همدلی ملی، مجاهدت و ولایت مداری طریق مقابله با تمامی دشمنان ایران اسلامی است.

  طبیعت جهان استکبار دشمنی کردن است  طبیعت جهان استکبار دشمنی کردن است  طبیعت جهان استکبار دشمنی کردن است

ارسال نظرات
آخرین اخبار