خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد عنوان کرد

بسیج مهم‌ترین مانع پیش روی دشمنان

همدان-فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به اهمیت اقدامات بسیجیان در عرصه‌های مختلف، بسیج را مهم‌ترین مانع پیش روی دشمنان خواند.
کد خبر: ۹۴۶۹۸۹۶
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ امید علی الیاسی در دیدار جمعی از مسئولین و فرماندهان و بسیجیان با امام جمعه شهرستان اسدآباد ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی و فی سبیل الله بسیجیان و گرامیداشت هفته بسیج، بسیج را یادگار امام راحل عنوان و اظهار کرد: بسیج میوه شیرین درخت تناور انقلاب اسلامی است که در طول عمر با برکتش منشا خیر و اثرگذاری در عرصه‌های مختلف بوده است و خدمات زیادی را برای انقلاب و نظام داشته است.

وی افزود: بسیج کارنامه درخشانی دارد و همواره خدمتگزار مردم بوده است به همین دلیل بیشترین تهاجم دشمنان بعد از ولایت متوجه بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در ادامه با اشاره به اهمیت اقدامات بسیجیان در عرصه‌های مختلف، بسیج را مهم‌ترین مانع پیش روی دشمنان خواند.

امام جمعه شهرستان اسدآباد نیز در ادامه ضمن تبریک هفته بسیج، بسیج را معجزه و یادگار امام خمینی (ره) عنوان کرد.

 حجت‌الاسلام مرتضی موحدی گفت: بسیج عامل اتحاد و انسجام و شجاعت ما در برابر طغیانگران و غارتگران بین المللی است که ابهت پوشالی ایالات متحده آمریکا را لگد مال کرد.

در ادامه این مراسم علی مرادی فرمانده پایگاه شهید نجفی شهرستان اسدآباد و غفاری فرمانده پایگاه خواهران شهر آجین به بیان دستاورد های بسیج و مشکلات و مسائل مرتبط با آن پرداختند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار