مراسم گرامیداشت ۶۵۱ شهید صنایع در استان خوزستان

یادواره ٦٥١ شهید صنایع در استان خوزستان با حضور خانواده های شهدا و در سطح ملی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۶۹۹۹۷
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۰

مراسم گرامیداشت 651 شهید صنایع در استان خوزستان
به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج،
جانشین سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در نشست هماهنگی برگزاری اولین یادواره شهدای صنایع استان خوزستان گفت: این یادواره در راستای گرامیداشت ٦٥١ شهید صنایع استان خوزستان برگزار خواهد شد.

سردار نعمت اله باقری ادامه داد: یادواره 24 هزار شهید و سردار استان خوزستان بزودی برگزار خواهد شد و یادواره شهدای صنایع و غیره نیز در راستای ایجاد فضا و بستر مناسب و به پیشواز رفتن آن است.

وی با اشاره به حضور شرکت های دانش بنیان در حاشیه این یادواره گفت: دستاوردهای شرکت های دانش بنیان تحت پوشش صنایع فرصتی مغتنم است تا سایر صنایع و بازدیدکنندگان از دستاوردهای دانش بنیان مطلع شوند.

سردار باقری ادامه داد: حضور دانش آموزان، دانشجویان، اساتید و خانواده های مختلف در این یادواره می تواند فرصت مناسبی برای ارایه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در حوزه علم و فناوری باشد. چراکه قطعا امیدبخش و دلگرم کننده خواهد بود.

جانشین سپاه ولیعصر (عج) استان خوزستان با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم برای هرچه باشکوه تر برگزار کردن این مراسم صورت گرفته است، گفت: یادواره شهدای صنایع استان خوزستان در شان و مقام شامخ شهدا برگزار خواهد شد و با توجه به شرایط و فضای ایجاد شده در سطح جامعه، و دوری 2 ساله از این فضا بدلیل بیماری کرونا، خلاء و جای خالی برگزاری چنین برنامه های در سطح ملی خالی بود.

وی خاطرنشان ساخت: حضور خانواده ها و جوانان در یادوراه های شهدا و فضاهای مذهبی و معنوی قطعا در روحیه و دلگرمی آنها می تواند موثر باشد، لذا تداوم بخشی به برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی با سطح مطلوب و کیفیت بالا باید همواره مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات