خبرهای داغ:
نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری؛

شاخصه بسیج اخلاق مداری و اقدام به موقع است

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اخلاص، بصیرت و اقدام به موقع ۳ شاخصه بسیج است. گفت: از ظرفیت‌های بسیج برای اجرایی‌سازی طرح‌ها، حمایت و مطالبه‌گری می‌‌شود.
کد خبر: ۹۴۷۰۰۰۵
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج آیت اله علی اسلامی در نشستی که با حضور ارکان حلقه های شجره طیبه صالحین در شهرستان آوج برگزار شد اظهار کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون همچنان باب شهادت در عرصه بسیج باز است و این روزها مشاهده می‌کنیم کشور ما هرروز یک شهید را بر دستان خود بدرقه می‌کند.

وی افزود: حرکت امام(ره) در سال ۵۸ با تشکیل سازمان مردمی بسیج مستضعفان نشان از آینده‌نگری و بینش بلند ایشان است که با گذشت زمان باز هم نقش بسیج، محوریت بسیج و حرکت و تفکر بسیج پررنگ تر شده و هرکجا استفاده شده بسیاری از مشکلات را حل کرده و در تمام عرصه‌ها راهگشا بوده است.

 عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم با تفکر بسیجی وظایف را به نحو مطلوب انجام دهیم بیان کرد: اخلاص، بصیرت و اقدام به موقع ۳ شاخصه بسیج است.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی تصریح کرد: اگر تفکر بسیج اشاعه پیدا کند، بسیاری از مشکلات کنار گذاشته می‌شوند و راز این اقدام مهم اخلاص در عمل است.

وی یکی از حوزه‌های فعالیت بسیج را عرصه نظامی و امنیتی عنوان کرد و افزود: امروز با افتخار اعلام می‌کنیم در بحث اغتشاشات اخیر نیز بسیج از تأثیرگذارترین حوزه‌ها است که سند این مهم شهدایی هستند که تقدیم نظام شدند.

اسلامی خطاب به بسیجیان و تاکید بر بیان روشن اخبار اظهار کرد: لازم است در عرصه جهاد تببین، واقعیت‌ها منتشر شود تا جوانان به درک درستی برسند که آنچه دشمن می‌گوید درست نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنرانی خود با اشاره به اینکه امروز بسیاری از کشورهای اروپایی درخواست دارند، تجهیزات ایران اسلامی را داشته باشند افزود: خوشبختانه امروز دشمن نتوانسته در عرصه نظامی ایران ورود پیدا کند بنابراین تمام تلاش خود را برای نابودی نظام به کار بسته است که قطعا در این مورد هم به حول قوه الهی خار و ذلیل خواهد شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها