خبرهای داغ:

سهم بانوان شاهرودی از پارک بانوان؛ اجرای اقدامات ورزشی و فرهنگی با خیالی آسوده

شاهرود_شهردار شاهرود با اشاره به اینکه پارک بانوان در راستای رفاه بانوان شهر احداث شده است، گفت: خوشبختانه در این پارک بانوان شاهرودی می‌توانند با خیالی آسوده از این فضا استفاده نمایند.
کد خبر: ۹۴۷۰۱۰۲
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹

سهم بانوان شاهرودی از پارک بانوان؛ اجرای اقدامات ورزشی و فرهنگی با خیالی آسودهبه گزارش خبرگزاری بسیج، محسن احمدی با بیان این مطلب که پروژه پارک بانوان شاهرود با هدف فراهم سازی بستری منعطف، پویا و با نشاط جهت حضور و فعالیت بانوان شاهرودی اجرایی و ساخته شده است، افزود: خوشبختانه با برنامه ریزی دقیق و منظم در این پارک، محیطی فراهم شد تا در راستای تامین نیاز بانوان شهر به منظور برخورداری از فضای مناسب جهت بهره برداری از امکانات تفریحی، فرهنگی و ورزشی موفق عمل نماییم.
او با تاکید بر اینکه در این محیط تا کنون بیش از ۵۰۰مورد برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، هنری و اجتماعی ویژه بانوان اجرایی شده است، افزود: به مناسبت هفته بسیج بازگشایی نمایشگاه سوغات و صنایع دستی و همچنین برگزاری مسابقات گلف از برنامه‌های این مجموعه خواهد بود.
شایان ذکر است، شهردار شاهرود با اشاره به اینکه در این پارک سعی کردیم فضا‌های کار آمد و پایدار با ویژگی‌های کالبدی و ساختاری جهت تامین نیاز‌های روز بانوان در کنار ارزش‌ها و باور‌ها را فراهم آوریم، اظهار کرد: خوشحالیم که این محیط سالم و مصفا مورد استقبال بانوان شهر قرار گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها