خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه ناحیه فراشبند:

نظام دنبال اعتلای تفکر بسیجی است

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، تعدادی از بسیجیان و مسوولین ادارات و جمعی از پرسنل سپاه ناحیه فراشبند با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۷۰۱۸۹
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به‌ مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ، تعدادی از بسیجیان و مسوولین ادارات و جمعی از پرسنل سپاه ناحیه فراشبند از امام جمعه شهرستان دیدار کردند .

حجت الاسلام پورغلامی مسوول نمایندگی ولی فقیه ناحیه گفت : امروز ارمان و تفکر بسیجی شاخصه بسیجی بودن است ، نه آرم و علائم بسیجی .

مسوول نمایندگی خاطرنشان ساخت : تلاشها و فداکاریهای بسیج ، چه در زمان جنگ هشت ساله و چه در زمان کنونی برکسی پوشیده نیست بلکه بسیج همواره بت بست شکنی کرده و درعرصه های مختلف حضور پررنگ داشته است .

حجه الاسلام پور ابراهیمی امام جمعه شهرستان روحانیت و سپاه را ، دو بال بسیارمهم برای تعالی کشور دانست و بیان داشت : بسیجی بودن دارای یک شاخصه مهمی بنام اخلاص می باشد .

وی ادامه داد : خداوند ۲ چیز مهم از مردم خواسته است ، توحید و دوری از شرک و چنانچه توحید در جامعه مستقر شود دیگر کسی دنبال خلاف نمی رود .

امام جمعه خاطرنشان ساخت : امروز شیاطین انسی و جنی در کنار هم جمع شده اند تا با یک جنگ ترکیبی نظام اسلامی را از پای در بیاورند در حالیکه وعده و نصرت الهی خلاف نظر آنان می باشد و آینده از آن صالحان می باشد و لی باید با صبر و تلاش به آینده امیدوار بود و هرچه زودتر بساط اغتشاشگران نیز برچیده خواهد شد و دشمنان این بار هم شکست خواهند خورد .
انتهای پیام/
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها