همزمان با هفته بسیج ؛

مراسم تودیع بخشدارمرکزی شهرستان نیکشهر

مراسم تودیع بخشدارمرکزی شهرستان نیکشهر درسالن اجلاس فرمانداری شهرستان برگزارشد
کد خبر: ۹۴۷۰۲۴۹
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازنیکشهر،مراسم تودیع آقای محمدبلوچزهی ومعارفه آقای احسان رئیسی به عنوان بخشدارمرکزی شهرستان نیکشهر درسالن اجلاس فرمانداری برگزارشد.

حجة الاسلام یعقوبی امام جمعه شهرستان نیکشهر ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت هفته بسیج گفت: همه ما به عنوان مسئول فردای قیامت پاسخگوی اعمال خودمان خواهیم بود. مسئولین اگر خودشان عملکرد خودشان را مورد بررسی قرار دهند حتماً موفق خواهند شد.
وی بیان داشت : شورای شهر وظیفه دارند مطالبات مردم را به گوش مسئولین برسانند و پاسخگوی مردم باشند و دغدغه داشته باشند.

سرهنگ نکوئی فرمانده سپاه شهرستان نیکشهر گفت: ماهر چه که مشکلات در موضوعات فرهنگی و اقتصادی داریم به دلیل سوء مدیریت است.از شاخصه های مدیریت انقلابی ، پایبندی به انقلاب و نظام است و اینکه دشمن را بشناسیم اعتماد به دشمن نکنیم، ایمان و توکل به خدا، مطیع امر ولی فقیه بودن، داشتن تقوا وبینش سیاسی، مشورت، به کارگیری از تمام توان خود، اعتماد به ظرفیت‌های داخلی، از غرور و تکبر به دور بودن، مرد میدان بودن و نیز آسیب شناسی کند برای حل مشکلات مردم قدم بردارد و در کنار مردم باشد.

حسنی فرماندار شهرستان نیکشهرگفت: جابجایی‌ها الزاماً نشانه ضعف مدیران اجرایی نیست، بلکه لازمه پویایی و تحرک است گفتمانی(گفتمان-فرهنگ-زنان) که از آن نام برده شد در اصل و ساختار حاکمیت جمهوری اسلامی ایران است. این گفتمان در مجموعه این شهر به خوبی نشان داده شده که چندین نفر از مدیران اجرایی ما از طیف زنان هستند.در حوزه بخش مرکزی با غالبیت جمعیت مرکزی این را می طلبدکه با برنامه ریزی و احصاءموضوعات خدمات بهینه به مردم را بدهند. توجه و حضور در بین مردم، توجه به مطالبات و دغدغه های مردم را باید در راس کار خود قرار دهند و باروحیه بسیجی و جهادی به پیش بروند و تدبیر لازم را در امورات مختلف داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار